Gå til innhold

Er det noen greie databutikker i asker?


allyse

Anbefalte innlegg

Okei. Alt for lenge siden nå jeg var en del i Asker så jeg husker ikke detta lengre :oops: Er det noen greie plasser i asker en kan skaffe seg noe normale datating? Er det clas ohlson eller biltema i asker? Veit det er clas ohlson i sandvika, men jeg er lat og det er langt til sandvika.

 

Mens jeg er i farten. Noe festliv i asker da? Siden det ikke er noe festliv i heggedal må jeg da finne ut om det er noe i asker :p Er vel noen her som bor i asker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okei. Alt for lenge siden nå jeg var en del i Asker så jeg husker ikke detta lengre :oops: Er det noen greie plasser i asker en kan skaffe seg noe normale datating? Er det clas ohlson eller biltema i asker? Veit det er clas ohlson i sandvika, men jeg er lat og det er langt til sandvika.

 

Mener nå de ligger en databutikk i annenetasje til Expert i "sentrum" skrått ovenfor biblioteket.

 

Mens jeg er i farten. Noe festliv i asker da? Siden det ikke er noe festliv i heggedal må jeg da finne ut om det er noe i asker :p Er vel noen her som bor i asker?

 

det henger som regel noen skatere på torvet :p

Lenke til kommentar

Butikken Computer City ligger vis a vis Sandvika Storsenter. Bra service og hvis du vet hva du skal ha kan du ta med butikkprisene til Komplett og få samme pris siden de har prisgaranti :)

 

Har bodd i Heggedal. Rimelig kjedelig. Flytta til Bærum. Det var liv og røre der ei stund, men nå er Bærum dødt. Flytta til Drammen. Der er det skikkelig nice å gå ut. Med mindre du blir slått ned og rana. Slikt skjer. Anbefales for det.

Lenke til kommentar

Skjer null i asker, dødt her. Datasjappa i sentrum er borte for leeeeeeeenge siden. Komemt spaceworld på trekanten, men spaceworld stinker. Hvius du kjører mot liertoppen så er det en databutikk på venstresiden av veien etter lierskogen, før liertoppen. Datagriff, www.datagriff.no . De har noe på lager, handler fra norek så de skaffer alt derfra. På småting er det greit å handle der siden man slipper frakt. Men de er treeeeeeeeege.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...