Gå til innhold

[Løst] Er du godt kjent med Komplett.no?

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

Tittelen sier vell alt. Er du godt kjent med komplett.no? Bra! for det er ikke jeg!

Jeg ringte idag, men rakk aldri fram til det svaret jeg ville ha.

Tingen er at jeg har bestilt en laptop, et kabinett og vanlige pc deler.

Jeg skal ikke ha en stasjonær pc likevel, så jeg vil returnere kabinettet og de delene. Jeg har allerede sendt dem en mail angående dette, men fikk aldri svar.

Er det mulig å levere tilbake 2 pakker ut av 3? Pakkene er fortsatt forseglet.

I så fall, hvordan gjør jeg det? Og får jeg pengene tilbake for det de delene kosta?

Setter stor pris på svar!

Takk på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du logger deg på Komplett.no med logon/passord, så går du til 'Min Side' eller hva det nå heter og finner ordrehistorikken. Når du finner ordren for de varene du ønsker å levere, så bare velger du ut disse varene og klikker på de rette stedene for å angi at du ønsker å benytte deg av angrefristen, osv.

Når du mottar bekreftelse fra Komplett - med returetikett osv. - så kan du sende varene tilbake til Komplett.

Pengene får du overført til det kontonummeret du oppgir.

Lenke til kommentar

Det er en stor lenke oppe til høyre på Komplett.no sine sider hvor det står "Infosenter". Der finner du info om mange forskjellige ting, blandt annet om hvordan retur av varer foregår. Hvis du har noen konkrete spørsmål til det som står der så vil vi gjerne hjelpe deg videre!

Lenke til kommentar

Du logger deg på Komplett.no med logon/passord, så går du til 'Min Side' eller hva det nå heter og finner ordrehistorikken. Når du finner ordren for de varene du ønsker å levere, så bare velger du ut disse varene og klikker på de rette stedene for å angi at du ønsker å benytte deg av angrefristen, osv.

Når du mottar bekreftelse fra Komplett - med returetikett osv. - så kan du sende varene tilbake til Komplett.

Pengene får du overført til det kontonummeret du oppgir.

Tusen takk for svaret!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...