Irathi Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Dette burde være ulovlig. Jeg mener dette går under falsk markedsføring. AMD er helt åpne på at dette er en rebranding av eldre produkter, altså ikke falsk markedsføring fra deres side. Eventuelt kan du klandre OEM-partnerene, men så lenge de ikke lover bedre ytelse enn kortet leverer så gjør de ikke noe ulovlig.. At forbrukeren har en oppfatning av at alle HD8000 kort skal banke alle HD7000 kort er mangel på kunnskap fra deres egen side. Nei, da er det heller bedre å klandre butikkene som selger "gaming-laptops" med GT640mobile kort. Det er etter min mening falsk markedsføring, for de er faen ikke ment til gaming. Endret 9. januar 2013 av Irathi 2 Lenke til kommentar
ole a Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Nvm, ^ Endret 9. januar 2013 av ole a Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 AMD er helt åpne på at dette er en rebranding av eldre produkter, altså ikke falsk markedsføring fra deres side. Eventuelt kan du klandre OEM-partnerene, men så lenge de ikke lover bedre ytelse enn kortet leverer så gjør de ikke noe ulovlig.. At forbrukeren har en oppfatning av at alle HD8000 kort skal banke alle HD7000 kort er mangel på kunnskap fra deres egen side. Nei, da er det heller bedre å klandre butikkene som selger "gaming-laptops" med GT640mobile kort. Det er etter min mening falsk markedsføring, for de er faen ikke ment til gaming. Dette må være et av de få svarene i denne tråden som ikke er fullstendig lavpannet og preget av patetiske fanboys, men heller realistisk og fakta talt korrekt. Takk for det 1 Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Nei, dette er for dårlig. Jeg har hatt et bedre forhold til AMD enn nVidia de siste 4-5 årene, men nå får oppfattningen av AMD seg en trykk her. Det er ikke det første dumme de har gjort, men klart en massiv blunder, og selvfølgelig er det markedsføring som står for det En bedre overskrift hadde vært "AMD rebrander mesteparten av 8000-serien for stasjonære". HD 6450 --> HD 8400HD 5450 --> HD 8350 Epic FAIL! Jeg støtter andres syn om at siden dette er kun OEM er dette gjort med eneste hensikt å lure lite opplyste kjøpere som ikke undersøker det de kjøper mer enn overfladisk, om i det hele tatt. 4 Lenke til kommentar
jitnekonni Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg støtter andres syn om at siden dette er kun OEM er dette gjort med eneste hensikt å lure lite opplyste kjøpere som ikke undersøker det de kjøper mer enn overfladisk, om i det hele tatt. +1 Omdømme til deg, er akkurat det samme eg tenkte. Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Håper for all del det ikke blir slik med kortene for selvbyyggere! Da blir det Nvidia når jeg skal lage ny PC... Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 For noe idioti... Hva er det vitsen med? Er vel fordi dem ønsker å tjene penger antar jeg. Enkelt og greitt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Er vel fordi dem ønsker å tjene penger antar jeg. Enkelt og greitt. Altså idioti... Lenke til kommentar
lals Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 kommer det noen nye skjermkort i år? i fjord på denne tiden hadde AMD lansert og det var mye rykter om Nvidia sine kort, men i år har jeg ikke hørt noe.. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Ja. Både nVidia og Amd vil lansere nye serier iår. Vi er bare i Januar. Syklusen på skjermkortgenerasjoner er over 1 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå