Gjest Slettet+513 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg har nettopp kjøpt meg en ny Acer LED skjerm og har litt problemer med den. Her er linken for skjermen: http://www.komplett....aspx?sku=762330 Skjermen er egentlig helt okei, men den har litt blasne farger. Ved siden av min gammle Benq ser jeg tydelig forskjell og at Benqen har mye dypere og bedre farger. Alså mer dynamisk. Jeg har vert gjennom alle instillingene på skjermen, men det er ingen forskjell uansett va jeg har prøvd. Vis andre har samme problem med LED skjermer hadde det vert veldig fint om de hadde delt dette med meg. Takk Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Har du kalibrert skjermen? Gjør stor forskjell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg har prøvd Auto instillingen, men uten noe forbedring. Lenke til kommentar
Harald96 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 prøv å bare skru opp kontrasten litt for en enkel start Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Brightnesen står på fullt, alså 100, og kontrasten står på 50. Dette er standard instillingene. Jeg har prøvd å ta opp kontrasten på fullt og på mindre, men det er forsatt en slags grå hinne over hele skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå