TheKims Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Har 4x MSAA eller hva det heter på. Testet med Fraps på Strike at Karkand med 64 spillere. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Har 4x MSAA eller hva det heter på. Testet med Fraps på Strike at Karkand med 64 spillere. Testet akkurat et game, med 2x 7970 og en 2600k @ 5GHz fikk jeg rundt 90 fps. CPU var flaskehals konstant med GPUene sittende og jobbe på rundt 60% usage. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg har I5 3570K @ 4,6GHz. Har ikke sjekket her om det er GPU eller CPU som sliter mest. Noen måte å sjekke det mens man er ingame? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Min GPU gikk opp til 99%. Bruker vanligvis å ha V-sync aktivert så den ligger på stabile 60fps samt at jeg setter ned innstillingene til high, rett og slett fordi jeg ikke ser noe merkbart forskjell på ultra og high. Endret 9. januar 2013 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå