Gå til innhold

Hvordan er GTX 660Ti 2GB til gaming?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1200P? 1920x1200? Det er i så fall Bullshit! Har 7970 Overklokket som drar BF3 Maks settings (Custom) 1080p 1920x1080 med 60-65 FPS...

Jeg skrev feil, det er motsatt.

7950: ~60fps

660Ti: ~80fps

Konklusjon: 7950 er bullshit hvis man skal spille BF3, kjøp 660Ti.

/thread.

Hvem faen gamer på 1920x1200P? 16:9 format er det vanlige for alt untatt film, 1200P blir 16:10.

Who gives a turd, det er en sammenligning som jeg har hentet fra benchmarks.

Lenke til kommentar

ikke snakk om at 7950 klarer bf3 på 80 fps. det har nesten identisk ytelse med 660ti i alle spill på 1080p.

Edit: ser at du skrev feil :p

men poegnet er forsatt det samme. 660ti støyer mindre og yter som regel likt eller bedre. bruker mindre strøm også.

Endret av cannibalguppy
Lenke til kommentar

Sitter du mye på 4chan? du skriver OP og /thread... Det er ikke du som bestemmer om TS velger 660ti eller 7950, og heller ikke om tråden er løst etter et par innlegg.

Jeg ville valgt 7950 og overklokket det.

Er du en hipster? Siden du bruker TS og andre fornorskede ord. Kanskje du sier maskinvare.no og strømming også??

Hvor har du fått at jeg bestemmer hva OP velger fra? Jeg skriver hvilket kort som yter best i det spillet OP har tenkt å spille. Hvorfor skal han da velge et kort som er dyrere og yter mindre enn 660Ti?

Jeg kan godt referere til kilder og benchmarks hvis det er ønskelig.

Lenke til kommentar

Nei, jeg er ikke en hipster, OP og /thread hører til 4chan... Nei, jeg sier ikke maskinvare.no og heller ikke strømming.

/thread, betyr at tråden er ferdig. Det sa du lenger opp.

Men uansett, over til topic:

jeg sa hva jeg ville valgt, 660ti og 7950 er så og si nesten helt identiske, på BF3 yter 660ti bedre enn 7950, på høye oppløsninger er 7950 bedre. Driverne til AMD kortene er bedre en nvidia sine nå.

Lenke til kommentar

7950: ~60fps

660Ti: ~80fps

Konklusjon: 7950 er bullshit hvis man skal spille BF3, kjøp 660Ti.

Who gives a turd, det er en sammenligning som jeg har hentet fra benchmarks.

Jeg finner ingen slike resultater fra tester med dagens drivere:

http://www.techpowerup.com/reviews/Club_3D/HD_7870_jokerCard_Tahiti_LE/8.html

http://www.computerbase.de/artikel/grafikkarten/2012/test-vtx3d-hd-7870-black-tahiti-le/25/

Får meg til å lure på hvor du får disse resultatene fra.

Derfor var posten definitivt ikke /thread

Er du en hipster? Siden du bruker TS og andre fornorskede ord. Kanskje du sier maskinvare.no og strømming også??

Hvor har du fått at jeg bestemmer hva OP velger fra? Jeg skriver hvilket kort som yter best i det spillet OP har tenkt å spille. Hvorfor skal han da velge et kort som er dyrere og yter mindre enn 660Ti?

Jeg kan godt referere til kilder og benchmarks hvis det er ønskelig.

TS = Thread Starter

Du henviser til resultater man oftest finner fra tester som ikke bruker 12.11-driveren, siden den driveren økte ytelsen i BF3 med over 30% og mange andre spill med ca 10% er det litt viktig å ikke se seg blind på utdaterte tester.

Min oppfatning er at 7950 Boost vil matche 660 Ti, mens de nærmest ikke-eksisterende standard 7950 @ 800MHz ligger noen prosent bak ytelsesmessig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...