Simen1 Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 I går fant jeg en ganske dyr voks-skriver som var kastet i søpla her på jobben. Det var selvfølgelig noe galt med den men etter litt demontering, vasking, støvblåsing og renseprosedyrer ser det ut til at jeg får pumpet liv i den Skriveren er en Tektronix phaser 350 med nettverkskort og duplex. Den billigste voksskriveren jeg fant på nett med duplex og nettverkskort koster fra ca 13.500kr (med mer minne og oppløsning da) så jeg synes det var et godt funn. Først ble det knapt litt farger helt på sidene av arket, men nå er det skikkelig bilde 4-6cm inn på arket og det begynner å bli litt farge midt på arket også. Det ser ut til å bli bedre og bedre for hver rensing. Hadde bare lyst til å fortelle noen om hva jeg gjør i dag. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hei simen! Du som bodde i Molde? TV2? Tror jeg har spilt Conter Strike med deg. MVH Øyvind Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Nope! Har aldri vært i Molde, og aldri spillt CS. Det må nok være en av de andre 6637 Simen'ene her i landet. TV2 logoen tok jeg fra TV2's hjemmesider siden den er iøynefallende, har utrolig god responstid og serveren med bildet er aldri nede. PS. Den fargeskriveren viste seg å ha deffekt skrivehode.. Reserve-delen koster 12.000kr og ny og bedre fargevoks-skriver koster 8.500kr. Synd men sant. Så da har jeg gitt mitt bidrag til bruk-og-kast tradisjonen for denne uka. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hehe! Jaja. Verden er nok ganske stor allikevel. MVH Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå