Aetius Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Olympus slipper kamera som tåler 15 meters dyp Hittil tøffeste kompaktkamera Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Kjekt! Da får vi vel snart TG-1, til røverpris! Den holder lenge for meg...... Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 "Betydelig bedre blender på vidvinkel, altså" Blenderen på TG-1 var jo også f/2 ... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Blenderen på TG-1 var jo også f/2 ... "Betydelig bedre blender på vidvinkel, altså" ...enn på tele. Men point taken, det kan (tydeligvis) misforstås. me fix! Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 "Betydelig bedre blender på vidvinkel, altså" ...enn på tele. Men point taken, det kan (tydeligvis) misforstås. me fix! Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh NOW I get it...... hehe. Det var så mye annet som var sammenligne-med-forrige-modell, at jeg var i den modusen jeg også når jeg leste det. .., og så er det jo enkelte som er tregere enn andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg