Gintoki Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Hey, jeg har en htc one x jeg skal selge for så å kjøpe en ny med abonnement da mitt snart går ut. Så hvilken telefon anbefaler dere da? Og når ca vil S4/note 3 komme? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Nexus 4 er min klare anbefaling. Den er relativt billig (~3700,-) og gir deg den beste Android-opplevelsen per dags dato Etter min mening er valget enkelt! Endret 8. januar 2013 av Untouchab1e Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Men så har jo bare nexus 8-16gb intern, da det blir altfor fort tatt opp av spill. (som da ikke støtter å bli lagret på en minnebrikke) Hva med kommende telefoner med tegra 4? den er jo 6 ganger kraftigere enn T3. Endret 8. januar 2013 av Pargadox Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Tja, hvis du har 16GB med spill på telefonen så har du nok et veldig annerledes bruksmønster enn undertegnede. For min del er 16GB mer enn nok, da den plassen stort sett brukes kun til applikasjoner og Spotify. Alt annet streames eller lagres i skyen Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Hehe, selv 64gb som jeg har på min nåværende iphone 5 er nesten for lite da jeg bare har 2gb ledig på den Så ja, stor plass er et relativt must Endret 8. januar 2013 av Pargadox Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Hehe, selv 64gb som jeg har på min nåværende iphone 5 er nesten for lite da jeg bare har 2gb ledig på den Så ja, stor plass er et relativt must Og det er stort sett spill som tar opp de 62GB'ene? Wow... Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Og det er stort sett spill som tar opp de 62GB'ene? Wow... Jepp. Men tilbake til topic. Endret 8. januar 2013 av Pargadox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå