IceCool Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Holder på å skal til å bygge om en PC og skal ta backup av det som er på C: med windows XP og masse greier på. Problemet er at når jeg merker alt jeg skal kopiere, så starter kopieringen og går til 50% før den finner masse filer som er i bruk...Før kunne jeg trykke "Skip" når det ble funnet filer som var i bruk og ikke lot seg kopiere, nå er det bare "Cancel" Orker ikke sitte og pelle ut enkeltfiler fra langt inn i windows mappene for å kopiere backup til annen HD, hvordan skal jeg gjøre det? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Du kan ikke ta backup av Windows mappa med vanlig backup. Hvis du tenker på å kopiere C: til en ny disk så må du bruke et image program, anbefaler Norton Ghost. Det er et prgram som kjører i DOS, nettopp fordi man ikke kan kopiere Windows filer inne fra Windows. Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Man sitter vel ikke å kopierer windowskatalogen/en partisjon uten å være i et annet os eller ved å bruke ghost vel!? :o Dersom du skal ta en kopi av bare windowsfilene så går du inn i et annet os dersom du har flere installert, eller så setter du disken din inn i en annen maskin. Dersom du skal kopiere alt på den partisjonen så bruk ghost eller partition magic! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå