Joachim_F Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Det går mot auksjon av spillutgiverens eiendeler. EA, Ubisoft og Warner skal være interessert. Les hele saken Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Av disse ser jeg helst at Warner Bros. tar så mye av kaka som mulig. Ingen av selskapene er blant dem med best holdninger, men Warner Bros. har i det minste ikke kastet seg på alltid-online-DRM enda. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Enda en utvikler går dukken, dette er bare nitrist Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Får håpe at Darksiders, Saints Row og Patrice Desilet's nye IP havner i gode hender. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Og alle utviklerne! Jeg vet ikke hvor mange studioer de har igjen nå, en fem-seks? Kanskje en 500 arbeidsplasser eller noe? Uansett om det er 100 eller 2000, får håpe disse enten får beholde jobben eller blir plukket opp av andre studioer! Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Av disse ser jeg helst at Warner Bros. tar så mye av kaka som mulig. Ingen av selskapene er blant dem med best holdninger, men Warner Bros. har i det minste ikke kastet seg på alltid-online-DRM enda. striste greier gitt... holder en finger på warnerbros tar det meste ja. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Hvis de skal være levedyktige er nok det beste alternativet at titler som Darksiders, Saint's Row og Company of Heroes går til EA. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Håper virkelig ikke EA plukker opp Saint's row, jeg vil svært gjerne spille det neste spillet uten å måtte forholde meg til Origin. Setter ikke stor pris på Ubisoft heller, men i det minste selger de ting med Steam koder. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Hvis de skal være levedyktige er nok det beste alternativet at titler som Darksiders, Saint's Row og Company of Heroes går til EA. Hvorfor sier du det? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Hvorfor sier du det? Tror de alle representerer sjangre som EA er ivrige på å få bedre fotfeste i, og siden det er snakk om allerede etablerte serier tror jeg EA er villig til å satse tungt. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Tror de alle representerer sjangre som EA er ivrige på å få bedre fotfeste i, og siden det er snakk om allerede etablerte serier tror jeg EA er villig til å satse tungt. Kanskje. Men EA har jo hatt Command & Conquer i alle år, og den serien har de kjørt ganske kraftig i grøfta. Skal man drive seriøst innen RTS-spill så er man nødt til å støtte spillene etter utgivelse, noe EA ikke pleier å ta så veldig alvorlig. Hos EA er det mye profitt som gjelder, de gidder ikke å satse på spill som ikke kommer til å tjene mye. De var jo misfornøyde med salget av Dead Space 2, selv om det tross alt gikk i pluss. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 EA og Ubisoft kan ikke å lage kvalitetsspill. Riktignok har THQ sine problemer eller trender man ser i det de har laget, men fortsatt har de mer kvalitet enn hva EA og Ubisoft kan tilby. Ubisoft for eksempel sliter med å lage skikkelig nettverkskode, blant annet deres innloggingsprogramvare sliter noe inni helv, babler om feil passord, men holder du nede enter tasten i 10 sekunder og spammer samme login, så kommer den seg for eksempel. EA har Origin som er rent søppel med sin spion virksomhet for det første, og som har som rykte å spise windows installasjoner, det er tydelig at EA ikke gjør ting riktig i motsettning til Valve som jeg enda ikke har hørt at Steam har sabotert en windows installasjon. Warners Bros er litt så som så, har ikke sett så mye spill, men de er anale på YouTube filmer så jeg vet ikke. Er som å velge mellom pest og kolera det her, eneste som vettugt kunne ha plukket opp THQ hadde vært Valve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå