VargAamo Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Hermer etter det raskeste vi har sett. Asus slipper sin første SSD Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 genialt, akkurat hva jeg har brukt for. Er det andre enn OCZ og Asus som lager PCIe løsninger? Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Det er vel fortsatt bare snakk om en pcie SATA kontroller med standard SSD kontrollere tilkoplet, akkurat som revodrive. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Hvertfall nice design.. 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 PCI express x4 v4.0 er i hvert fall god for i underkant av 8 GB/s les + 8 GB/s skriv samtidig. Men ikke bli begeistret for tidlig. Det er veldig mange biter i puslespillet som mangler. Om denne blir et bra kjøp er fortsatt uvisst. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) genialt, akkurat hva jeg har brukt for. Er det andre enn OCZ og Asus som lager PCIe løsninger? Fusion-IO Bla: http://www.fusionio..../iodrive-octal/ 10 TB, 6.7GB/s Read, 3.9GB/s Write Endret 8. januar 2013 av Thombr86 Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Fusion-IO Bla: http://www.fusionio..../iodrive-octal/ 10 TB, 6.7GB/s Read, 3.9GB/s Write 700 000 Kr er jo bare lommerusk. Let me get four of those, please. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Sånne ting er hva jeg vil ha den dagen jeg blir millardær (like that will happen) Da skal jeg ha ett eget "serverrom" som i realiteten er en maskin satt sammen av det dyreste/beste man kan finne, satt i ett rom med regulert temp. for å hjelpe til å holde maskinen i perfekt temperatur! Ahh, er artig å drømme. Sikter da selvfølgelig til den 10TB disken! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Blir dette nok en PCIe-enhet som består av 2-4 SATA-enheter internt slik som OCZ? Isåfall vil det bety ingen TRIM-støtte, så styr unna. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Pen, sikkert ok hastighet og størrelse også. syns jeg ikke har flere ledige plasser i maskina ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå