Delvis Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Det er ute i noen boder, der skillevegger mellom boder må skiftes Er det noe enkelt man kan bruke til å gjøre det selv? Noen foreslo "OSB plater". Det skal være ledninger og brytere noen steder på disse veggene. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Du kan gjøre det selv, men du bør ha litt praktisk erfaring med dette fra før! Ellers så bør du i hvert fall være litt handy med en god del praktisk erfaring OSB Plater kan brukes, men sponplater og gipsplater fungerer også. Jeg ville nok kanskje ha valgt gips i og med at det er lett å håndtere og at det er det rimeligste alternativet, men det kommer jo så klart an på omstendighetene også F eks hva boden skal bli brukt til og om boden brukes "ofte". Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Ok, det var en grei opplysning, fordi da tror jeg at jeg skal avstå fra å gjøre det selv. En liten illustrasjon jeg hadde. Det er de veggene merket med rødt som skal skiftes. Det er vel best å sette fagfolk på det tror ja Endret 19. februar 2013 av Delvis Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Ja, hvis det er mye elektronikk og greier der så kan det være kjekt å innkalle fagfolk ja. Det kan jo også så klart være kjekt å innkalle fagfolk hvis du da ikke er så praktisk anlagt som jeg sa her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå