xelp Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Hei! For 4-5 år siden spilte jeg et type motocross spill, som jeg ikke klarer å finne igjen. Det gikk an å kjøre freestyle husker jeg, og løp og konkurranser hvor man skulle ta best mulig triks.. Dette går vel forsåvidt an på sikkert så godt som alle motocross spill, så beskrivelsen er vel litt vel vag. Men da kan vi bruke denne tråden til å ramse opp gode motocross-spill, så finner jeg vel det spillet jeg leter etter inne her til slutt også! EDIT: Fant spillet, heter MTX Mototrax. Endret 8. januar 2013 av Rotaderp Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Snakker vi 123spill-spill? data? Endret 8. januar 2013 av crazylazyboy Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Første jeg tenkte på var microsoft motocross madness, men er nok ikke det du ser etter. Det veldig gammelt, men veldig bra. Håper på remake en dag Endret 8. januar 2013 av major_stuen Lenke til kommentar
xelp Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Der fant jeg det! Spillet heter MTX Mototrax, og anbefales absolutt! Bare å komme med forslag på andre gode spill. Endret 8. januar 2013 av Rotaderp Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Motorcross serien er meget bra, likte MX vs ATV. Føler det har vært heller stille rundt den sub sjangeren i de siste årene. FUEL syntes jeg var ganske morsomt Open-World spill, hvor du kan kjøre offroadere, Monster Trucks, Motorcross, ATV og lastebiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå