Kimlorentz Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg har en WHS2011 og lurte på hvordan man setter opp sin egen private nettsky som jeg kan bruke på min windows Phone 8 og Windows 8 Pro tablet. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Tja, hva slags nettsky vil du ha? Kanskje det holder med å sette opp OwnCloud? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Hvis det du egentlig mener er en plass å lagre filene dine, så kan du se på SkyDrive siden det ser ut som du har endel windowsenheter. Lenke til kommentar
Kimlorentz Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg har masse filer, flere TB. Skydrive koster i den størrelsen. Vil ha min egen private Skydrive Lenke til kommentar
Irathi Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Bygg en server hjemme dersom du har godt internet. Vet ikke om ftp funker på tablet/telefon, men du kan jo lage en privat nettside eller noe slikt? Flere TB med filer, hva slags type filer er dette egentlig? Lenke til kommentar
Kimlorentz Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Det er alt fra dokumenter, musikk filer, film filer og bilder. Har sett på noen løsninger, men vil at det skal fungere som Skydrive, da får jeg satt det inn i telefonen uten ekstra apps Pluss jeg har allerede Windows Home Server 2011 Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Synology sine NAS-bokser har vel sånn "sky"-funksjon? Lenke til kommentar
Kimlorentz Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Igjen jeg har allerede WHS2011 som skal brukes til denne sky jobben Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 http://homeservershow.com/forums/index.php?/topic/4098-access-your-windows-home-server-folders-from-skydrive/ WHS er forresten et døende produkt. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hvordan kan du mene det? Det er ikke noe bedre alternativ for hjemmebruk. Og ms har just lansert 2012 utgaven! 1 Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Det er flere alternativer for hjemmebruk. Windows Server 2012 er ikke det samme som WHS. du kan lese mer om fremtiden til WHS og dets "arvtagere" hos Paul Thurrots winsupersite.com Han var stor tilhenger av det, og mener at Ws2012 ikke er for alle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 http://homeserversho...-from-skydrive/ WHS er forresten et døende produkt. Tøvuttalelse. WHS 2011 er ikke et døende produkt... Til TS. Finnes der ikke en pluggin for bruk av WiMo på WHS serveren som igjen kan syncke telefonen din? Ellers er det jo mulig å sette den opp slikt av du når dine filer fra internett. Veivisere er en fin ting.... Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Det er flere alternativer for hjemmebruk. Windows Server 2012 er ikke det samme som WHS. du kan lese mer om fremtiden til WHS og dets "arvtagere" hos Paul Thurrots winsupersite.com Han var stor tilhenger av det, og mener at Ws2012 ikke er for alle. Tullprat! Essentials utgaven er tilsvarende, connectoren ser nesten lik ut tilogmed. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Det enklaste er å sette opp sin eigen SFTP server. SFTP støttes av så og si alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå