Pwiur Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) "Chrome does not support Java 7. Java 7 runs only on 64-bit browsers and Chrome is a 32-bit browser." Jeg sliter med java når jeg bruker chrome. Som det står i sitatet over hentet fra Java sin nedlastningsside, har jeg en Chrome 32-bit og Java 7 fins kun i 64-bit. Jeg har OSX 10.8.2 Noen som kan hjelpe? Endret 8. januar 2013 av Pwiur Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Du får bruke Safari, eneste løsning jeg kjenner til. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jepp, må nok bruke noe annet som f.eks Safari for nettbankrelaterte ting frem til Google lager en 64 bit versjon. Meget irriterende :/ Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 hmmm.. Skuffende.. Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Vil bare legge til: Google lager ikke 64-bit chrome siden - 64 bit bruker 2x mer RAM, ikke kjekt for brukere - windows og Mac har som regel gode måter å "konvertere" 32-bit kode til 64 bit maskiner, så i de fleste tilfeller så trenger man ikke 64 bit på mindre oppgaver som en nettleser. - de har laget en 64-bit versjon til Linux, siden de ikke har like god støtte for å kjøre 32-bit kode i et 64-bit maskin. Vil bare nevne det så forstår dere hvorfor, og googel høres ikke ut som en gjeng tullinger som fortsatt bruker 32-bit som standar EDIT: skriveleif Endret 10. januar 2013 av Speider-gutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå