Krig og fred Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg harGalaxy S3, finnes det ikke noe annlegg med docking for android? (grrr!) Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Er det ikke rart, med så mye Android telefoner ute i verden, så finnes det ikke noen skikkelige dockingløsninger? Har sett noen få, men det er ikke "anlegg", mer portabelt utstyr med lyd. Den eneste jeg har sett som ser kul ut, er denne: Samsung DA-E750 http://www.google.no/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&cad=rja&ved=0CGsQFjAF&url=http%3A%2F%2Fwww.dinside.no%2F904805%2Fsamsung-da-e750&ei=PAnsUOXrFobw4QTg94CAAg&usg=AFQjCNEfEVwRfmd1cZcQ3hktNky7L1KfdA&sig2=3nDcin7M9rkDHmULT6DWdA&bvm=bv.1357316858,d.bGE 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Wow, den var jo bare lekker! Angående forskjellige android telefoner, så burde det kunne lages en universal....greie? Alle plugges inn med USB gjør de ikke? Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Angående forskjellige android telefoner, så burde det kunne lages en universal....greie? Alle plugges inn med USB gjør de ikke? Jo det er vel samme pluggen på de fleste telefoner, men greia er vel plasseringen på pluggen. Der har Apple vært flinke, lik plassering (tror jeg) på alle enheter. Men jeg ser egentlig ikke problemet for en produsent, det burde jo være en enkel sak å lage en holder som kunne holde de fleste telefoner, og så bare bruke en kort usb-forlengerkabel. Jeg tror at det vil komme et bra produkt/løsning en vakker dag, og da vil konkurrerende produsenter kaste seg på en stor og voksende bølge! 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Da får en smøre seg med tolmodighet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå