Gå til innhold

Gratis GPRS!

ch3650

Anbefalte innlegg

Kjøss meg langt opp i ræva!  :evil:  

Gjorde som dere sa og trodde jeg kunne wappe gratis via gprs, men neeeeeeida. Ble trukket jeg og har nå minus på kortet! :x

Nå skal det sies at hvis du har netcom så stopper minusen på -21,08 kroner, og deretter så kan du faktiskt gå på gprs gratis, du blir ikke trukket mer...

Jeg gjorde dette i et par uker, og det funket helt fint.. Når jeg fylte på så fikk jeg kun 21,08 kroner i trekk, selv om jeg hadde lastet ned 7-8mb

:lol: nå har eg -437 kr på kontoen min å eg aner ikkje hvordan eg skal få den til 0 igjen....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:lol: nå har eg -437 kr på kontoen min å eg aner ikkje hvordan eg skal få den til 0 igjen....

Få en sint mor til å ringe til Netcom, en kamerat gjorde dette, de sa de hadde visst ikke lov til å gi deg minus på saldoen, så da fikk han slettet minus-saldoen, og fikk 150 kr. ringetid av de :D

Lenke til kommentar

Få en sint mor til å ringe til Netcom, en kamerat gjorde dette, de sa de hadde visst ikke lov til å gi deg minus på saldoen, så da fikk han slettet minus-saldoen, og fikk 150 kr. ringetid av de :D

Lenke til kommentar
:lol:  nå har eg -437 kr på kontoen min å eg aner ikkje hvordan eg skal få den til 0 igjen....

okay.. jaja eg har fikset det nå.. men d kostet jo 500 dah. :evil:

eg fylte på 500 å så var alt fiksa bare at eg kun hadde 50 kr igjen på korte dah..!! :evil:

Lenke til kommentar

Nå er det mulig å sende SMS via GPRS.....

http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=1042

Nei, det der har ingenting til felles med SMS. Det er et messenger program, som innebærer at mottakarene også må ha programmet installert, og i tilleg være koblet opp med GPRS og sjekke om det har kommet nye meldinger via programmet. Det gjør jo programmet totalt ubrukelig. Spesielt med tanke på at det koster penger, i motsetning til andre alternativer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...