pooka2 Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Jeg har 6610, zalto! åssen gjør jeg det der? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Oi,oi oi! Nok et nytt idiotisk påfunn på linje med SMS og "lukket brukergruppe". Blir bare helt oppgitt over hvor lett folk går på slike latterlige rykter... Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Vice: Hva snakker du om??? Kan du forklare litt nærmere?? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Vice: Hva snakker du om??? Kan du forklare litt nærmere?? Det jeg snakker om er det ryktet som gikk for et par år siden: Du skulle velge "lukket brukergruppe" i SMS innstillinger og dermed kunne du sende gratis SMS!! Selvfølgelig var det bare tullpreik men mange klarte likevel å kaste bort unødvendige penger i den tro at det faktisk var gratis... Samme gjelder dette med "sikker oppkobling" på GPRS.... Men jeg råder bare alle til å ta slike "gode tips" med en stor klype salt. Test selv ved å koble deg opp og ned i en kort periode på GPRS, vent litt og ring kontofonen. Dermed kaster du bort så lite som mulig av saldoen din. Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Har prøvd dette... Har vært oppkobla flere timer... ikke en øre borte!!! Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Ch3650: me 2,har vell snart vært oppkoblet i 3 dager tror jeg.. Med en gang jeg tar av SIKKERHETEN så koster det pæng så det må jo virke! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Har testet det med Telenor nå og der hadde det ingenting å si om oppkoblingen var sikker eller ikke for min del. Dersom Netcom har et så dårlig nettverk at dette faktisk har noen innvirkning, ja da fortjener de å tape penger på det. Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Vice: Jeg har Djuice (telenor) og det har faktisk alt og si!! Sikkerhet: AV. Koster penger!!! Sikkerhet: PÅ. GRATIS!!!! Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Djuice jeg oxo.. Det ruuuuler!! Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 har vell snart vært oppkoblet i 3 dager tror jeg.. Å være oppkoblet er jo gratis, slik har det alltid vært. Er bare datatrafikken som koster på GPRS. Kan være oppkoblet i et år om du vil, uten at det koster deg en krone (enten sikkerhet er aktivert eller ikke). Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Jeg kan ikke påstå at det er bullshit, men det fungerer i allefall ikke med Chess f.eks. Antar da at det heller ikke fungerer med Telenor. Dette vet jeg siden jeg har hatt "Godkjenning" på "Sikker" helt siden tilgangspunktet ble laget, og jeg blir i hvertfall fakturert. Og til dere som ringer kontofonen rett etter at dere har "wappet", og finner ut at dette er gratis: Vent i hvert fall 1 dag før du sjekker om du har blitt trekt, før du begynner å laste ned divx'er og slikt Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Jeg har lastet ned masse bilder og ringetoner og også noe fra my-symbian.com... Men det koster ikke noe alikevel!!! Samme hva dere sier er det hvertfall gratis for meg!! Men jeg skjønner ikke helt hvorfor noen har det gratis og andre ikke?.... Snodig... Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Har Netcom youngtalk og har hatt gratis GPRS siden jeg fikk T610. Fikk tilsendt oppsett fra netcom sine sider og wappet etter det gratis, med T200 kostet det penger. Nå som flere vet det er det vel ikke lenge før netcom stopper det? Har også surfet på nettet med laptopen min via mobben, gratis det og! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Kjøss meg langt opp i ræva! Gjorde som dere sa og trodde jeg kunne wappe gratis via gprs, men neeeeeeida. Ble trukket jeg og har nå minus på kortet! :x Lenke til kommentar
Corn Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Kjøss meg langt opp i ræva! Gjorde som dere sa og trodde jeg kunne wappe gratis via gprs, men neeeeeeida. Ble trukket jeg og har nå minus på kortet! :x Nå skal det sies at hvis du har netcom så stopper minusen på -21,08 kroner, og deretter så kan du faktiskt gå på gprs gratis, du blir ikke trukket mer... Jeg gjorde dette i et par uker, og det funket helt fint.. Når jeg fylte på så fikk jeg kun 21,08 kroner i trekk, selv om jeg hadde lastet ned 7-8mb Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hørte av en fyr som som sa at dette er gratis så lenge de har mms gratis.. Da mms bruker gprs som overføring, så klarer de ikke å skille på mms og surfing med gprs.. dette var vistnok svaret.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hørte av en fyr som som sa at dette er gratis så lenge de har mms gratis..Da mms bruker gprs som overføring, så klarer de ikke å skille på mms og surfing med gprs.. dette var vistnok svaret.. Det gjelder i så fall Netcom. Tele2 har vel alltid hatt gratis GPRS. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 gjelder vel egentlig på telenor også... :-? Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 gjelder vel egentlig på telenor også... :-? Har GPRS en til telenor alltid vært gratis?? Trokke det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå