ch3650 Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Lyst på gratis GPRS?? Fikke et tips i dag om at hvis du går inn på innstilinger og setter sikkerhet til på, kan du bruke gprs'en gratis!! Hakke forsvunet noen penger fra kortet så langt! Noen andre som har prøvd?? Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Jeg har en Panasonic GD87 og der står det sikkerhet Kryptert og ikke kryptert. Hva skal jeg velge for å få gratis GPRS? Ikke kryptert står det på telenor si side at jeg skal velge når jeg setter opp GPRS oppsett. Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Ch3650: funker som f... hos meg,gratis wapping!! Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Noen som kan svare på spørsmålet mitt?? Her er det: Jeg har en Panasonic GD87 og der står det, sikkerhet: Kryptert og ikke kryptert. Hva skal jeg velge for å få gratis GPRS? Ikke kryptert står det på telenor si side at jeg skal velge når jeg setter opp GPRS oppsett. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Noen som vet hvordan jeg slår på sikkerhet på min Siemens M55, og T610 ?? Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Noen som kan svare på spørsmålet mitt?? Her er det: Jeg har en Panasonic GD87 og der står det, sikkerhet: Kryptert og ikke kryptert. Hva skal jeg velge for å få gratis GPRS? Ikke kryptert står det på telenor si side at jeg skal velge når jeg setter opp GPRS oppsett. Med litt logisk tenkning: Sikkert ikke det Opperatøren sier du skal velge! Og ett annet spmmål: Hvis du setter opp slik at sms blir sendt over gprs isteden for gsm, blir dette gratis da?? Betaler man egentli ikke for det man laster ned eller sender? da burde det jo være gratis! Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Anderslien: Sikkert kryptert? For å aktivere sikkerhet på T610: -->Meny-->Kommunikasjon-->Wap-valg-->Wap-profiler-->NetcomTelenor Wap-->Endre-->Avansert-->Sikkerhet-->PÅ. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Hei! Er dette riktig: Hvis du setter opp slik at sms blir sendt over gprs isteden for gsm, blir dette gratis da?? Betaler man egentli ikke for det man laster ned eller sender? da burde det jo være gratis! Det skrev ch3650. Noen som kan svare på dette? Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Hvordan gjør man det på en Siemens SL 55? Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Paliz! Dette er jo rein bullshit. Og dere som virkelig tror på dette, ikke vær så helvetes desperate og lettlurte Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Pakkis: Hvorfor er dette bullshit??? Du passer til navnet... Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Får jo ikke vært bullshit når jeg har brukt Wap veeeeeldig flittig siden jeg satte Sikkerheten til PÅ,og det har ikke minsket ett øre på kortet mitt?? Lenke til kommentar
[PaaL] Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 uhh... wap - gprs... ikke helt det samme well... anyways... kan ikke sende sms som gprs, det er tatt opp før... dette blir registrert og du må betale.. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Er det noen som har testet dette skikkelig ?? Virker dette virkelig ? Virker det bare med Telehor eller med NetCom og de andre mobil operatoerene ogsaa ? Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Har alle dere NC kontant? Har surfet i mange måneder gratis med NC kontant nu, og jeg har ikke sikkerthet på. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Spørsmålet er hvor lang tid det tar før Telenor og NetCom oppdager det, og gjør at det ikke lenger er mulig... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Spørsmålet er hvor lang tid det tar før Telenor og NetCom oppdager det, og gjør at det ikke lenger er mulig... bare vent til domoar-etellerannet-fyren finner denne tråden.. Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 NC vet garrantert om det, men siden dem har gratis MMS så blir det gratis GPRS åsså... Sånn er det med den saken. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Spørsmålet er hvor lang tid det tar før Telenor og NetCom oppdager det, og gjør at det ikke lenger er mulig... bare vent til domoar-etellerannet-fyren finner denne tråden.. Han som tysta paa dere om NGT ?? Han skulle iallefall faatt i reaven Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Jeg har en Panasonic GD87 og der står det, sikkerhet: Kryptert og ikke kryptert. Hva skal jeg velge for å få gratis GPRS? Ikke kryptert står det på telenor si side at jeg skal velge når jeg setter opp GPRS oppsett. Jeg prøvde å velge kryptert også satte jeg i et sim-kort med 0kr på, og da fikk jeg ikke gått på internett. Altså da koster det noe. Eller hvordan får jeg det til å ikke koste noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå