iron 678 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Cachaca e jo en type rom, min venn. mye lettere og kjøpe vanlig hvit rom enn Cachaca. Desuten så får du som oftest på bacardi hvit rom på utesteder i Norge når du bestiller Caipirinha Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Cachaca e jo en type rom, min venn. mye lettere og kjøpe vanlig hvit rom enn Cachaca. Desuten så får du som oftest på bacardi hvit rom på utesteder i Norge når du bestiller Caipirinha Jeg vet det, men drinken du beskriver er fortsatt Daiquiri, så hvorfor ikke bruke riktig navn? De barene jeg går på hvis jeg skal ha drinker hadde aldri servert en daiquiri og kalt den Caipirinha. Lenke til kommentar
iron 678 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 ok den går ofte under andre navn da men som Caipirissima. når du bruke hvit rom. så e væl ikke helt rætt å sei at d e en Caipirinha. å når du dele opp limen å hvie litt sukker oppi glasset å bruke en mudler. så hive du oppå nånn knuste isbita. å toppe d me hvit rom. da går d på folke munne som Caipirinha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå