Gå til innhold

Drikke til fest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger ikke nødvendigvis det, sa aldri det heller var nok bare noen som tenkte det ;)

Er jo alltid greit å ha et par flasker stående også, å selfølgelig vite hva man driver med når man mixer.

Var ikke ment så veldig alvorlig. Var bare at den "plast posen med øl" plutselig har blitt til ganske mye alkohol. ;)

Lenke til kommentar

Utrolig at folk anbefaler Kalinka, men smaken er heldigvis som baken.

Skal selv ut nå i helgen (begge dager), og har gjort noen standardinnkjøp:

To 6'ere med Corona

1l Bacardi Razz

0,7l whiskey

Whiskyen blir drukket on the rocks, bacardien blir det laget div. drinker av. Coronaen starter jeg med. :)

Lenke til kommentar

Var ikke ment så veldig alvorlig. Var bare at den "plast posen med øl" plutselig har blitt til ganske mye alkohol. ;)

Pleier som regel tåle endel før jeg blir hammered. Tenkte å gå for noe litt annet en øl denne gang så det var derfor jeg spurte, tipsene har jo strømmet inn :w00t:

Utrolig at folk anbefaler Kalinka, men smaken er heldigvis som baken.

Skal selv ut nå i helgen (begge dager), og har gjort noen standardinnkjøp:

To 6'ere med Corona

1l Bacardi Razz

0,7l whiskey

Whiskyen blir drukket on the rocks, bacardien blir det laget div. drinker av. Coronaen starter jeg med.

Hvilken Whisky har du kjøpt inn?

Lenke til kommentar

Folk er sikkert ikke like på dette, men de fleste jeg kjenner pleier å bli brukbart fulle på "To 6'ere med Corona,1l Bacardi Razz [og] 0,7l whiskey", selv om det skal drikkes over to dager. Beklager at jeg missforsto, jeg mente bare at jeg skulle ønske whiskyen ble drukket av noen som virkelig satte pris på den. Hvis du virkelig skal drikke den for å kose deg med godt drikke, og ikke for å bli full, er jeg veldig glad. :)

At du velger å ha isbiter kan jeg bare ikke tolerere. Jeg kan ikke fordra folk som døver ned god whisky med isbiter og man skal være ekstremt hyggelig og omgjengelig for at jeg overser det. Du kan selvfølgelig velge å ikke bry deg om hva jeg mener om deg. Og det vil jeg faktisk anbefale, fordi du sannsynligvis er veldig hyggelig og omgjengelig, men vil ha problemer med å bevise det her på forumet. :)

Lenke til kommentar

Hva med å kjøpe noe skikkelig pol-øl? Det finnes jo et utall herlige smaker på polet, i tillegg til at man som bonus får en høyere alkoholprosent (noe som passer på fest :wee:). Prøv noen sorter fra Kinn brygeri eller Nøgne Ø, så har man litt å smatte på i løpet av kvelden.

Eventuelt får man kjøpt en del god øl på dagligvarebutikkene også, om man ser til sides for kjøledisken med Hansa og Ringnes.

F.eks. Oxford Gold og Old Golden Hen er smakfulle og lyse og passer godt på fest.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Folk er sikkert ikke like på dette, men de fleste jeg kjenner pleier å bli brukbart fulle på "To 6'ere med Corona,1l Bacardi Razz [og] 0,7l whiskey", selv om det skal drikkes over to dager. Beklager at jeg missforsto, jeg mente bare at jeg skulle ønske whiskyen ble drukket av noen som virkelig satte pris på den. Hvis du virkelig skal drikke den for å kose deg med godt drikke, og ikke for å bli full, er jeg veldig glad. :)

At du velger å ha isbiter kan jeg bare ikke tolerere. Jeg kan ikke fordra folk som døver ned god whisky med isbiter og man skal være ekstremt hyggelig og omgjengelig for at jeg overser det. Du kan selvfølgelig velge å ikke bry deg om hva jeg mener om deg. Og det vil jeg faktisk anbefale, fordi du sannsynligvis er veldig hyggelig og omgjengelig, men vil ha problemer med å bevise det her på forumet. :)

Nå kan jeg trygt si at jeg tåler veldig mye alkohol, og sitter som regel veldig lenge og drikker. Jeg har isbiter i alt, trenger ikke mislike meg for det. At jeg vil ha problemer med å bevise for deg at jeg er hyggelig og omgjengelig, sier meg bare at det er vanskelig å være din venn, så velger å ikke bry meg. :p

Og for å legge til: Whisky drikker jeg aldri for å bli dritings, da hadde jeg kjøpt to flasker bacardi. :)

Endret av Extremer
Lenke til kommentar

Jeg var i Jameson brenneriet i Irland, smaksprøvene der ble også servert med isbiter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...