_Pioneer_ Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Og du skulle ikke bli mest mulig full? Trenger ikke nødvendigvis det, sa aldri det heller var nok bare noen som tenkte det Er jo alltid greit å ha et par flasker stående også, å selfølgelig vite hva man driver med når man mixer. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Trenger ikke nødvendigvis det, sa aldri det heller var nok bare noen som tenkte det Er jo alltid greit å ha et par flasker stående også, å selfølgelig vite hva man driver med når man mixer. Var ikke ment så veldig alvorlig. Var bare at den "plast posen med øl" plutselig har blitt til ganske mye alkohol. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Utrolig at folk anbefaler Kalinka, men smaken er heldigvis som baken. Skal selv ut nå i helgen (begge dager), og har gjort noen standardinnkjøp: To 6'ere med Corona 1l Bacardi Razz 0,7l whiskey Whiskyen blir drukket on the rocks, bacardien blir det laget div. drinker av. Coronaen starter jeg med. Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Var ikke ment så veldig alvorlig. Var bare at den "plast posen med øl" plutselig har blitt til ganske mye alkohol. Pleier som regel tåle endel før jeg blir hammered. Tenkte å gå for noe litt annet en øl denne gang så det var derfor jeg spurte, tipsene har jo strømmet inn Utrolig at folk anbefaler Kalinka, men smaken er heldigvis som baken. Skal selv ut nå i helgen (begge dager), og har gjort noen standardinnkjøp: To 6'ere med Corona 1l Bacardi Razz 0,7l whiskey Whiskyen blir drukket on the rocks, bacardien blir det laget div. drinker av. Coronaen starter jeg med. Hvilken Whisky har du kjøpt inn? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hvilken Whisky har du kjøpt inn? 12 Y.O Highland Park. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) God whisky skal ikke drikkes på fest, og skal heller ikke blandes ut med is... Da kjøper du heller noe billig skvip. Endret 11. januar 2013 av Mr. A Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 God whisky skal ikke drikkes på fest, og skal heller ikke blandes ut med is... Da kjøper du heller noe billig skvip. Helt enig! Hårreisende lesning. Vil man ha en god og billig "fest-whisky" kan jeg anbefale Canadian Club. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hårreisende lesning? Jeg drikker vel whiskyen jeg selv liker? Dessuten drikkes den i festlig lag på hytta i morgen, ikke på rølpefest. Dømmende i dag. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Folk er sikkert ikke like på dette, men de fleste jeg kjenner pleier å bli brukbart fulle på "To 6'ere med Corona,1l Bacardi Razz [og] 0,7l whiskey", selv om det skal drikkes over to dager. Beklager at jeg missforsto, jeg mente bare at jeg skulle ønske whiskyen ble drukket av noen som virkelig satte pris på den. Hvis du virkelig skal drikke den for å kose deg med godt drikke, og ikke for å bli full, er jeg veldig glad. At du velger å ha isbiter kan jeg bare ikke tolerere. Jeg kan ikke fordra folk som døver ned god whisky med isbiter og man skal være ekstremt hyggelig og omgjengelig for at jeg overser det. Du kan selvfølgelig velge å ikke bry deg om hva jeg mener om deg. Og det vil jeg faktisk anbefale, fordi du sannsynligvis er veldig hyggelig og omgjengelig, men vil ha problemer med å bevise det her på forumet. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Pleier som regel tåle endel før jeg blir hammered. Tenkte å gå for noe litt annet en øl denne gang så det var derfor jeg spurte, tipsene har jo strømmet inn Kan forsåvidt anbefale en litt bedre hvitvin som ypperlig festdrikke. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Anbefaler sterk drikke, og drikk sakte. Jo mere lavprosent du drikker jo mere må du drikke av det for å bli påvirket, og jo mere må du løpe på toalettet. Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Hva med å kjøpe noe skikkelig pol-øl? Det finnes jo et utall herlige smaker på polet, i tillegg til at man som bonus får en høyere alkoholprosent (noe som passer på fest ). Prøv noen sorter fra Kinn brygeri eller Nøgne Ø, så har man litt å smatte på i løpet av kvelden. Eventuelt får man kjøpt en del god øl på dagligvarebutikkene også, om man ser til sides for kjøledisken med Hansa og Ringnes. F.eks. Oxford Gold og Old Golden Hen er smakfulle og lyse og passer godt på fest. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Om man liker øl og planlegger å drikke det så er denne lille herligheten veldig god av matbutikkøl 2 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Folk er sikkert ikke like på dette, men de fleste jeg kjenner pleier å bli brukbart fulle på "To 6'ere med Corona,1l Bacardi Razz [og] 0,7l whiskey", selv om det skal drikkes over to dager. Beklager at jeg missforsto, jeg mente bare at jeg skulle ønske whiskyen ble drukket av noen som virkelig satte pris på den. Hvis du virkelig skal drikke den for å kose deg med godt drikke, og ikke for å bli full, er jeg veldig glad. At du velger å ha isbiter kan jeg bare ikke tolerere. Jeg kan ikke fordra folk som døver ned god whisky med isbiter og man skal være ekstremt hyggelig og omgjengelig for at jeg overser det. Du kan selvfølgelig velge å ikke bry deg om hva jeg mener om deg. Og det vil jeg faktisk anbefale, fordi du sannsynligvis er veldig hyggelig og omgjengelig, men vil ha problemer med å bevise det her på forumet. Nå kan jeg trygt si at jeg tåler veldig mye alkohol, og sitter som regel veldig lenge og drikker. Jeg har isbiter i alt, trenger ikke mislike meg for det. At jeg vil ha problemer med å bevise for deg at jeg er hyggelig og omgjengelig, sier meg bare at det er vanskelig å være din venn, så velger å ikke bry meg. Og for å legge til: Whisky drikker jeg aldri for å bli dritings, da hadde jeg kjøpt to flasker bacardi. Endret 11. januar 2013 av Extremer Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Folk er sikkert ikke like på dette, men de fleste jeg kjenner pleier å bli brukbart fulle på "To 6'ere med Corona,1l Bacardi Razz [og] 0,7l whiskey", selv om det skal drikkes over to dager. Beklager at jeg missforsto, jeg mente bare at jeg skulle ønske whiskyen ble drukket av noen som virkelig satte pris på den. Hvis du virkelig skal drikke den for å kose deg med godt drikke, og ikke for å bli full, er jeg veldig glad. At du velger å ha isbiter kan jeg bare ikke tolerere. Jeg kan ikke fordra folk som døver ned god whisky med isbiter og man skal være ekstremt hyggelig og omgjengelig for at jeg overser det. Du kan selvfølgelig velge å ikke bry deg om hva jeg mener om deg. Og det vil jeg faktisk anbefale, fordi du sannsynligvis er veldig hyggelig og omgjengelig, men vil ha problemer med å bevise det her på forumet. Jeg var i Jameson brenneriet i Irland, smaksprøvene der ble også servert med isbiter. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Isbiter er en uting i mine øyne når det kommer til whisky. Om man ikke drikker det fort så vil isbiten smelte så mye at det går på bekostning av smaken. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg var i Jameson brenneriet i Irland, smaksprøvene der ble også servert med isbiter. Kunne skrevet et lignende innlegg om hva jeg syns om Jameson, men jeg skal spare dere for det. 1 Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2013 Kunne skrevet et lignende innlegg om hva jeg syns om Jameson, men jeg skal spare dere for det. Ingenting galt med den 1 Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Det hele ble vertfall vellykket for å si det mildt, var så hungover at jeg ikke klarte å gå ut Lørdagskvelden 1 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Det hele ble vertfall vellykket for å si det mildt, var så hungover at jeg ikke klarte å gå ut Lørdagskvelden Told you so... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå