HEE Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Hei alle sammen. var innom abit.com.tw i sted og pleier alltid og lese front nyhetene ! da fikk jeg se denne ABIT Contest Fall 2003 at Hardware.no/ ABIT Hostkonkurranse pa HW.noWin ABIT Pentium 4 DigiDice Mini-PC barebones & FX 5600 OTES, bringing you amazing video/audio and PC experiences at home Kult nå ble dette bestemt ? Edit: skrivefeil Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 YEY! mer premier Høstkonkurranse ja. Det tyder vel på at det skal være en for hvert kvartal det da eller? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Fett ezze! Når begynner den? Merkelig at det ikke er nevnt noe om den på hw.no. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Denne blir lagt ut i løpet av dagen Lenke til kommentar
Makky Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 http://www.abit.com.tw/page/no/news/newspo...OCNO=no_0309121 Står litt mer her Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 YEY! mer premier Ikke pokker om du skal ha lov å vinne igjen! =) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 YEY! mer premier Ikke pokker om du skal ha lov å vinne igjen! =) Haha. Nei, en modding og overklokkingskonkurranse er ikke noe for meg. Er ikke flink der Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Haha. Nei, en modding og overklokkingskonkurranse er ikke noe for meg. Er ikke flink der vel vi vet ikke hva slags konkuranse det er snakk om! Om du ser på siden makky linker til så ser du at Abit er involvert i TO konkurranser. Modding og overklokkingskonkuransen er i samarbeid med ocshoot og ikke hardware.no ! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Modding og overklokkingskonkuransen er i samarbeid med ocshoot og ikke hardware.no ! Genialt! Mer premier til meg! Lenke til kommentar
Corn Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Her er linken fra hw.no http://www.hardware.no/diverse/konkurranse...ser/host03.html Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Her er linken fra hw.nohttp://www.hardware.no/diverse/konkurranser/host03.html himmel og hav spørsmåla er jo noe man kunne stilt til Komputer for Alle sine lesere. Her blir det lotto Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Modding og overklokkingskonkuransen er i samarbeid med ocshoot og ikke hardware.no ! Genialt! Mer premier til meg! Dream On. Om du blir trukket igjenn forventer jeg at de kaster resultatet og prøve på nytt :wink: Nå var de svart på, og gleder meg til jeg motar priemien i posten 8) Men mener at det burde være minst 2000 poster-grense Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Yupp og jeg skal vinne, håper det ikke er noen som lager programmer som fullfører siden og så sender det inn XXXX ganger dah... Blib du vinner ikke jeg skal vinne har aldri vunnet noe før (untatt en kake i forrifjor på et loppemarked :-/, ble kjempeglad dah ) Men skjebnen kan ikke styres så grattis da blib... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Hihi. Jeg skal iallefall gjøre et bra forsøk Men uansett var dette en litt, tja, for lett konkurranse. Det er bare til å google i 5 min så kan man vinne jo...? Synes heller dere burde hatt noe mer utfordrende. Noe som en faktisk måtte kunne noe, eller vre god i noe for å vinne. Tilfeldig trekning er ikke noe jeg ser positivt på iallefall :/ Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Men mener at det burde være minst 2000 poster-grense... Synes 1315 høres ut som et mer fornuftig tall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå