Brightbull Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hei! I det siste har jeg begynt å lete litt etter jobb, og har nå kun holdt jeg til Finn.no og NAV.no, og har sett en del ting der, og sendt inn CV til noen få av de. Men nå har jeg sett en annonse til stilling som jeg har litt mer sjans på, og noe jeg faktisk ville likt, nemlig hos en telekiosk. Det er da et veldig enkelt spørsmål jeg har egentlig; Hvordan skal jeg søke på jobben? De har et skjema på nettet der du fyller ut søknad og CV, og sender det, men er det kanskje bedre å møte opp og gi CV og søknad som papir, sånn at sjefen får se hvem du er? Det står ikke noe i annonsen om de foretrekker søknad via nettet eller i butikk, det eneste som er litt relevant er at det står "Ring oss gjerne for en prat". Jeg er forresten 16, og har ikke hatt jobb før. Noen som har tips, eller bare erfaringer fra når dere søkte deres første jobb? Takker for all hjelpen :-) Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Før du sender avgårde en søknad ville jeg først funnet ut om dette er en deltids- eller heltidsjobb. Ser du skriver at du er 16 år. Da kan det fort bli litt problematisk med en heltidsjobb. Lenke til kommentar
Brightbull Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Det er deltid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå