SeaCraft Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hei, for det første så vet jeg ikke hvor jeg skulle legge dette innlegget, så admin får legge det der han vil hvis det er feil. Så til spørsmålene: Jeg er bare 14 år og vil gjerne handle på eBay. Har hørt om noe som kalles SpendOn kort, men kan man koble det opp til PayPal? Vil helst bruke PayPal når jeg handler over nett. Hvor gammel må man eventuelt være får å opprette en PayPal konto? Mvh. SeaCraft Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Du kan opprette paypal-konto når som helst, men du må bekrefte at du er over 18, er dog ingen nærmere sjekk av det. Skal du knytte et kort/konto opp mot kontoen din må ikke kort/konto ha noen form for restriksjoner, slik de fleste ungdomskontoer har, men ikke alle, da det da kan dukke opp varsellamper enten hos paypal eller i banken din. Problemer rundt at du har ingått en kontrakt på falske premisser kan dukke opp om du får problemer med en handel eller havner i tvist med paypal/selger. Tryggeste og beste er nok å få hjelp og støtte av en foresatt. Endret 7. januar 2013 av RunRookieRun Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 SpendOn kort fås kjøpt på Narvesen og 7-Eleven, funker fint å koble opp mot Paypal, følg denne guiden: http://freak.no/forum/showthread.php?t=155418 Lenke til kommentar
SeaCraft Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Takk for svar! Da får jeg bare vente til jeg er gammel nok til å få egen PayPal da Kan man handle uten PayPal på eBay? Eller foretrekker de fleste selgere å bruke PayPal? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Er 16 år, og jeg hadde null problem med å lage meg PayPal konto, jeg måtte ikke bekrefte at jeg var 18 år gammel. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Er 16 år, og jeg hadde null problem med å lage meg PayPal konto, jeg måtte ikke bekrefte at jeg var 18 år gammel. Du leste gjennom brukervilkårene før du huket av på "accept" eller? 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Man trenger IKKE å ha Paypal-konto for å betale med kort gjennom PayPal hos ebay. DU betaler gjennom PayPal ved å bruke kortet ditt i cehckout-prosessen (selvforklarende når du gjør det), og trenger ingen konto. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå