InferniCa Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Er MSI K7T-266 PRO2B noe tess til overklokking eller? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Slett ikke av de dårligste, men tipper at du kan komme like langt med Abit-kortet! Har selv MSI-kortet du nevner, og har klart å klokke XP 1900 til 1680Mhz, vannkjølt. Men da blir systemet(naturlig nok) ustabilt, men uansett så orker det såpass klokking :smile: [ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-02-12 21:37 ] Lenke til kommentar
InferniCa Skrevet 12. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2002 Saken er den at Abit KG7 kortet jeg fikk fra komplett var ødelagt. (Knekt hjørne) Skal ha nytt kort, og tenkte at jeg skulle høre om jeg kunne få betale mellomlegget, og få dette kortet istedenfor. KG7 kortet er extremt ustabilt. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Ok. Satte sammen et system omkring et AbitKg7 i helgen, og opplevde dette som svært stabilt! Du har nok vært uheldig. Prøvde for moro skyld ytterligere klokking av MSI-kortet mitt, akkurat nå. Og må korrigere meg sjøl litt :smile: Klarte faktisk 1812Mhz (XP1900) ved 145x12,5 og 1,85 volt! Men systemet ble jo ikke særlig brukandes da, ville bl.a. ikke fyre opp Explorer :sad: Men med litt volt-modding av kortet, så tror jeg faktisk at man kan komme adskillig lenger! :smile: Klokket ned til 1700Mhz / 1,75volt igjen, og alt går "rock steady" på den hastigheten / spenningen! Nevner igjen at jeg vannkjøler CPU, sånn for sikkerhets skyld... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå