Gå til innhold

Passer Din Sjel Til Denne Verden?

Anbefalte innlegg

Har du noen gang tenkt

At din personlighet, tankemåte, oppførsel, interesser og styrker

passer dårlig til denne skitne menneskelige verden? Føler du at du passer bedre i en verden lik James Cameron's Avatar for eksempel? Har du noen gang følt at det er kun i SLIKE verdener du kan utnytte ditt fulle jeg? At du blir forhindret dette pga skittenhetene, ondskapen og ødeleggelsene i denne verden? Pga de meget mange dumme menneskene?

Det har jeg, og jeg mener at jeg hører hjemme i:

- Star Wars universet med Jediene

- James Cameron's Avatar på Navi'enes side

- Mass Effect universet

HVILKET UNIVERS ER DU!?

post-289062-0-43496800-1357594532_thumb.jpg

Endret av Epic Score
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hører hjemme i J.R.R Tolkiens verden. Og i Skyrim etc... I den eventyrverdenen som Bethesda skaper bla. i The elder scrolls-serien. =)

I motsetning til deg så er jeg vel mer skitten, og liker slike spill som Dead Space, Resident Evil og liknende spill. :) Starwars også. Mass Effect har jeg også spilt. Meget bra det. =P

Endret av turbonello
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hah, første jeg tenkte er at det her, det må være kødd :)

Men så begynte jeg å fundere litt mere over saken...

Konklusjonen er at jeg definitivt er bedre enn hva denne verdenen gir meg. Den er skitten, urettferdig, forfengelig, brutal og ynkelig. Alt på samme tid.

Jeg er hakket for god for star wars.

I The Matrix verdenen ville jeg vært nærmest ubrukelig og uverdig.

En verden som jeg tror at jeg villle følt meg hjemme i er Planet of the Apes. Den med Mark Wahlberg.

Lenke til kommentar

Hnn, enten Tolkiens verden, men helst i denne verden men uteksaminert fra Galtvort. :D

Din jævel (fikk bare lyst til å si det) Galtvort, Potter verdenen! Selvsagt hører jeg hjemme der også. At jeg ikke tenkte på det njanjanajanjanajanaja (epic retardo moment)

Lenke til kommentar

Slike fantasyverdener er da også ganske skumle, med farlige fiender som du må kjempe mot. F.eks. dragen Katla.

For min egen del siterer jeg fra denne sangen:

Jag är främling, jag är en pilgrim;

Blott en afton, blott en afton bor jag här.

Gör mig ej hinder, ty jag vill följa

Guds folk till strids genom ök'n och bölja!

Jag är främling, jag är en pilgrim;

Blott en afton, blott en afton bor jag här.

Jorden har ej den ro jag söker,

Nej jag längtar, nej, jag längtar till Guds stad.

Där gråter ingen, där slutar nöden,

Där bor ej synden, dit når ej döden.

Jorden har ej den ro jag söker,

Nej jag längtar, nej, jag längtar till Guds stad.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke på dem som vil leve i Tolkien verdenen hvis de ikke vet hvordan kriging og vold føles, og om de ikke liker det. Joda du har jo siviliserte byer, men all fare kan komme i de stedene.

Det er en forskjell på Narnia universet. Der har du Jesus aka Aslan og det har mye å si. Hele verdenen er også fylt med sommer og vakre sletter (glem bok 1), og det forandrer mye på den mentale delen. Fiendene der er heller ikke helt twisted slik som i Tolkiens. Harry Potter verdenen ja, samme der, og så har du jo magi til å beskytte deg med. Du er omringet av gode mennesker

(så lenge du ikke terger deg på noen), venner og kjærlige til å støtte deg, de vil få deg til å glemme ting som desperanter og varulvene der ute. U get my point. Men jeg er nok mest kompitabel med

Narnia, Star Wars og Mass Effect ja. Narnia på slutten, vet ikke om ME elelr SW kommer først

Og en ting til Danek, hvorfor er du mann men har bilde av ei jente? Du er vel ikke..........

shema GAAAARGHL! Neida ;) (det var en spøk, så ikke klag)

Endret av Epic Score
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...