SonicDragon Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Rivalen til "Når Føler Du Deg Mest Levende" For meg så er det når jeg er i en meget meget vanskelig periode og tenker tilbake på sluttukene fra forrige skoleår, hvor solen skinte, været var ikke for varmt eller for kaldt, snart sommerferie og jeg begynte å bli småpopulær i klassen, Mass Effect 3 og Silent Hill HD Collection ankom butikkene også. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Altså, jeg kan ikke si med at jeg føler meg død, det blir bare merkelig. Men jeg skjønner hva du mener. For meg så er det sånn hele tiden. Har følt meg "død" for det meste siden 5-6 år. Etter at mor, far og samtlige søsken gikk bort i en bilulykke har jeg hatt det meget tungt. Sliter med senskader, går på tunge medisiner, tenker på familien hver bidige dag... Huff, det er ikke lett, dette livet. 4 Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Altså, jeg kan ikke si med at jeg føler meg død, det blir bare merkelig. Men jeg skjønner hva du mener. For meg så er det sånn hele tiden. Har følt meg "død" for det meste siden 5-6 år. Etter at mor, far og samtlige søsken gikk bort i en bilulykke har jeg hatt det meget tungt. Sliter med senskader, går på tunge medisiner, tenker på familien hver bidige dag... Huff, det er ikke lett, dette livet. Da burde du sjekke emnet mitt "Passer din sjel i denne verden?". Jeg vedder du ville levd i en mer rettferdig verden med dine tapte Lenke til kommentar
Danek Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Haha! Tolker jeg det slik at du ber meg dø? Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Som ateist så føler jeg meg død hele tiden. hehe. =P Neida... Lenke til kommentar
Danek Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Da burde du sjekke emnet mitt "Passer din sjel i denne verden?". Jeg vedder du ville levd i en mer rettferdig verden med dine tapte Finner ikke emnet. Kan du hjelpe meg med link? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Etter et samlivsbrudd er man ganske død og tom innvendig pga tap av en støttekontakt og stabilitet i hverdagen. Det er det nærmeste jeg kommer av personlig erfaring av det å være levende død, eller hva nå man kan kalle det.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Jeg føler meg mest død og levende når jeg har klart å slippe alle de faktorene som får meg til å tenke at jeg er meg. Endret 13. januar 2013 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg føler meg mest død når jeg er syk. Bare en forkjølelse kan føre meg død, men det er ingen andre situasjoner som kan få meg til å føle meg død. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå