Fenalår Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Jeg har en webside jeg gjerne skulle gitt adressen til hele verden. hvordan skal jeg kunne fortelle hele verden om min adresse. Er det noen form for et nettsted som har en hel adresser? Hilsen Stian Lenke til kommentar
Domino Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Reklame er tingen.. Anbefaler at du starter på Karl Johan, så kan du fortsette med Storgata når de blir lei der.. Anyways, eneste måten å få folk til sia di er vel kort og godt å ha en god side som faktisk er verdt å besøke.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Første bud er vel å gi folk noe de vil ha, om du jobber alene må du vel belage deg på å sikte deg inn på en nisje, snakk med andre folk som er interresert i nisjen, anbefal siden din, og er den bra vil flere og flere folk høre om den, og lenke til den. AtW Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Feil, første bud er å poste i rett kategori Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg