Elefantmesteren Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 jeg holder på med boksing, og begynner å blø neseblod så utrolig lett. bare jeg får med et svakt slag eller to i nesen, så begynner jeg å blø, skjer hver trening nå. finnes det noe medisin som jeg kan putte oppi nesen eller noe, for å gjøre at blødningen stopper raskere og kanskje ikke begynner å blø igjen på en stund? hadde vært veldig kjekt. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Gå til fastlegen, bli henvist til spesialist og la han/hun svi/etse vekk litt blodårer i nesen. Gjort det selv. Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Ikke er det Phileas Fogg sier noe vondt heller, for du får en remse med gasbind dynket i bedøvelse stappet opp i nesa en stund før, slik at den er helt bedøvet når de tar den ut igjen og de skal svi. Kan være litt ubehagelig at du kjenner lukten av svidd hår, men det er vel neppe noe problem. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 ok jeg kan ta å prøve det, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå