ehauger Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Ligner X10 utenpå, men har mye nytt og spennende under panseret. Fujifilm lanserer X20 Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Flott de har tatt tak i en del ting, som info i søkeren, slik at den blir mer nyttig, og litt mindre støy. Er utrolig skuffet over autofokus på macro, håper dette også har blitt bedre. Er nesten umulig å få fokusert på det jeg ønsker... Dessuten er det forvirrende med to macro-moduser, med forskjellig avstandsgrenser og krav til brennvidder. Men godt de ikke har rørt resten, betjening og bruk ellers er super. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 X-trans sensor er en spennende nyhet. 2 Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 X-trans sensor er en spennende nyhet. You beat me to it! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Var mye trans der ja Det ser ut som sensorteknologiene har kommet til en endestasjon når det gjelder antall piksler. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Eventuelt så har de bare funnet et midlertidig sweetspot. Jeg satser på det! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Eventuelt så har de bare funnet et midlertidig sweetspot. Jeg satser på det! Det er jo alltids lov å håpe Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Spennende. Noen som vet hvordan denne vil skille seg fra Pentax MX1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg