fredde Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Creative Speaker Inspire 5500 5.1 Xbox kr. 924,- hos Telebutikken Creative Høyttaler Inspire 5.1 5500 kr. 1524,- hos Komplett Noen som kan fortelle meg det ? Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 De overnevnte er helt like. Telebutikken.no selger sette billigst. Grunnen til at det står Xbox er at du kan kjøpe/det følger med en "Advanced Scart Cable" for å koble settet til en Xbox Kjøp det billigste du *update http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr I følge kompl(o)tt.no så er det settet bare til XBOX Telebutikken selger to sett. Ett med betegnelsen Xbox og et med betegnelsen Retail. Retail burde være billiger en Xbox for å stå i stil til koplett.no sitt tilbud. Jeg vet ikke hvordan kontaktene i xbox pakken ser ut, men jeg har tro på at du kan koble begge settene til pc. Jeg vet ikke dette, men det er en meget god antakelse. Du får jo kjøpt alle mulige overganger. Ditt valg, men hos telebutikken.no koster retail 1600,- Du får enten ta en sjanse eller hoste opp 700kr ekstra... Lenke til kommentar
Domino Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Har ikke sett på noen av disse, men sikker på at det ikke er Advanced Scart istedenfor vanlig kabel og ikke i tillegg? Advanced Scart-løsningen til Xbox bruker tross alt fiber for lyd.. Lenke til kommentar
Domino Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Telebutikken skriver "Optical, Coaxial, Stereo and RCA-mono cables", men Komplett skriver "kun til xbox".. Carefull Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Komplott.nu ?? Lenke til kommentar
fredde Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 hmmmmm, tror jeg skriver direkte til telebutikken og komplett jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå