Nilsido Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Hei Tittelen sier sitt Er dette for høy pris med alt man får med? har fått laber respons, bortsett fra folk som vil kjøpe i deler. Tips? http://www.finn.no/f...118640&kwUnica= Bor i Sandnes og hadde kjøpt den, hadde jeg hatt 9k Lenke til kommentar
C64C Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Du har besvart ditt eget spm. Det kan være vanskelig å selge en komplett PC brukt, uansett hvor god deal det er. I tillegg begrenses markedet ytterligere ved salg lokalt. Om du selger den i deler til folk over hele landet, vil delene gå unna og du vil få inn mer penger. Litt mer jobb og noen runder på posten blir det. Lenke til kommentar
Pydien Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Hadde kjøpt den hadde jeg bodd i Stavanger. Sexy rig Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg kunne kjøpt den nå, makan til sexy rig har jeg ikke sett på lenge. Du har gjort en god jobb med kablene ja Eneste problemet er at jeg ikke bor i stavanger Som mange sier, om du utvider til hele norge, så vil du nok få mere forespørsler. Sende del for del? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Hmmm, ta ut skjermkortet, pakke inn det forsiktig og fint, skrive at skjermkortet må monteres, også sende til hele landet? Da tror jeg den blir fortere solgt! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Eller sette noe loddrett inni der, for å støtte skjermkoret? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Hadde ringt Komplett jeg å prøvd å få kjøpt en eske, dem sendte meg en for et par år siden. Så er det plutselig veldig mange flere som har mulighet til å kjøpe maskinen din Endret 8. januar 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Enig med alle her, en av de få (hvis ikke eneste) maskinene på Finn som er godt priset, så prisen er det absolutt ikke noe feil med. Slik andre skriver her så er det veldig vanskelig å selge noe på dette tidspunktet. De aller fleste har brukt mye penger i Jula, og med tanke på dette er Januar en stram måned for de aller fleste. En annen ting, slik som nevnt tidligere, er at mange er skeptiske når det er snakk om så mye penger, selv for å være en slik pc som du selger her, som jeg ser på som et kupp til 9 000kr. I tillegg til dette er det sikkert mange seriøse som har lyst på den, men som igjen ikke ønsker å legge inn skam bud. Mitt råd er å vente. La prisen på 9 lapper bare stå. Det er viktig å ta seg god tid, uansett hvordan du ser på det er det tross alt snakk om mye penger og i slike tilfeller kan det ta lang tid for noen å bestemme seg. Det dummeste du kan gjøre er å begynne å bli desperat. Du har fine bilder, god pris og en konge pc, nå trenger du kun å smøre deg med tålmodighet. Hadde jeg ikke blant annet kjøpt hund til dama til Jul, hadde jeg med glede betalt deg 9-10 tusen for den riggen. Lenke til kommentar
Fanboi Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 fristende bare pga den er sexy men spiller ikke jeg heller 1 Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Fristet meg veldig! Lagt inn bud! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Da virker det som om PCen er solgt til en I Sandnes for 9500. Vet ikke hvorfor men har fått tonnevis med mailer og sms og tlf i dag. Hvis noen her har visst den til noen setter jeg pris på det. Selvom det aldri var meningen. Og igjen setter stor pris på at folk tar seg tid til å svare å komme med konstruktiv kritikk. Derfor jeg er så glad i dette forumet. Hadde ikke forventet så mange svar Så takk skal dere ha igjen Lenke til kommentar
Fanboi Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 But of the fruit of the tree which is in the midst of the garden, God hath said, Ye shall not eat of it, neither shall ye touch it, lest ye die. Da er det vel ingen vei tilbake for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå