henrikrox Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Hei Tittelen sier sitt Er dette for høy pris med alt man får med? har fått laber respons, bortsett fra folk som vil kjøpe i deler. Tips? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39118640&kwUnica= Endret 7. januar 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Personlig så er jeg veldig skeptisk til å kjøpe brukt pc, en vet aldri hvilke problemer som kan ligge å lure. Her tror jeg du må senke pris for å friste noen til å ta sjansen...selv om du har jo allerede presset prisen godt ned. Lenke til kommentar
Doktor_Roberts Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg ville selv sagt at det ikke er en laber pris over hodet, de som kjøper den der kan nesten si at de får den til en røverpris. Den har jo veldig fine komponenter og et veldig, veldig fint utseende Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 De som kjøper brukt ønsker vel gjerne en billig pris i utgangspunktet, og da blir kanskje 9k litt høyt for mange. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Vet ikke når du først la den ut jeg, ser bare at den er endret igår, men hadde definitivt ikke gått lenger ned i pris om det var min. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Veldig fint priset den, der beste kjøpet jeg noen gang har sett på finn, men skriv noe om hvor bra den drar spill osv... Da blir "den yngre garden" interessert, spesiellt hvis du kjøper noen LED lys, og slenger de inn Kan også hende noen syntes prisen er litt lav, og at det er rart du selger til halv pris, sånn er finn... Mitt tips sleng inn LED lys, og legg ut for 12.5K Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Er ikke ute for å få mest penger, vil bare selge, og led lys er det flust av på det kabinettet, skulle kanskje tatt bilder når pcen var på for å vise lys etc, takk for tipsene! Personlig så er jeg veldig skeptisk til å kjøpe brukt pc, en vet aldri hvilke problemer som kan ligge å lure. Her tror jeg du må senke pris for å friste noen til å ta sjansen...selv om du har jo allerede presset prisen godt ned. Forstår det, men hadde håpet at siden PCen er så gjennomført bygg messig og at komponentene er bare et halvt år gammel, så hadde jeg håpet at folk skulle se bort i fra at det er brukt, men helt enig som du sier, kjøper sjelden brukt selv Lenke til kommentar
Protective Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Hadde jeg lett etter en ny PC, så hadde jeg kjøpt din. Den er nesten for lavt priset, mtp. hvor god jobb du har gjort inni og at delene er noe av det beste av dagens produkter. Edit: Det som kan være et problem er at den ikke kan sendes, og at det er vel ikke så veldig mange på utkikk etter en så god PC i Stavanger området. Endret 7. januar 2013 av Protective Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hvis det du sier om prisen på kompontentene stemmer - dvs 17.000kr, så er 10.000kr en kjempepris. Jeg hadde solgt skjermen for seg. 8000kr for PC-en og 2000kr for skjermen. Har du orginale kvitteringer, så skriv det og nevn at garantien på de fleste komponentene er 2-5 år. Du har forresten gjemt prisen laaangt nede i teksten og begynner annonsen med masse svada. Mitt råd blir en endring av teksten og noen flere bilder. Start kort med de High-end Gaming PC 7300kr + 1700kr for skjerm Intel 3,4GHz prosessor, 16gb Ram, 128gb SSD, 4gb Geforce 670 Skjermkort, 120hz 24" skjerm [svada om spill som går grisebra på PC-en] [De tekniske spesifikasjonene du allerede har listet opp] [kommentar om kvitteringer/garanti] Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Du kan prøve 2 andre ting: 1: Legge ut på bruktmarked.no 2: Få drukenvalley til å lære deg å ta bra bilder, du bruker for mye blits Lenke til kommentar
Stonescar Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Legg ut masse bilder! Spesielt når systemet ditt ser så gjennomført ut. Noe av det bedre jeg har sett på finn.no Prisen syntes jeg var fornuftig,noe man sjelden ser på finn. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Nydelig PC og god pris, men "hentes i Stavanger".. der har du nok svaret ditt er jeg redd. Endret 7. januar 2013 av fflex Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Spørs om det er mange som er villige til å bruke 10K på pcer som leter etter pc på finn. Prisen er veldig grei, men tror ikke det er den største målgruppen. Det er også litt dumt at det er i Stavanger, halvparten av landets befolkning bord på østlandet Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Takker for alle tips folkens. Fullt klarer over at den kanskje er litt lavt priset. Men noen ganger er man i den situasjonen atman trenger penger. Men vil. Ikke dumpe prisen heller. Skal få fikset på annonsen i morgen og lagt den ut på nytt med bedre bilder og tekst. Gikk litt fort i svingene de bildene. Har alt av kvitteringer også. Så får dere si hva dere syntes etter den har blitt oppdatert. Grunnen til at jeg ikke vil sende er fordi den potensielle skaden som kan skje siden jeg ikke har esken til kabinettet. Igjen takk for tips. Det betyr mye Skal også få lagt ut annonse på bruktmarked og Facebook også. Så får jeg krysse fingrene Endret 7. januar 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
dag128 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Litt av problemet er vel også at du har betalt ekstra for utseende, og har valgt kvalitet over hele linja. Men faktum er at for folk som bare er opptatt av pris kan du faktisk bygge en maskin som yter tilsvarende for rundt 10/11 tusen ny. Bare for og sjekke denne påstanden satt jeg nettop opp en liste på komplett som endte på 11200 med samme skjerm, i5 3570k, geforce 670, samsung 120gb ssd, 2tb hdd osv... (sikkert enda billigere på f.eks dustinhome) For de som ser verdien i ett godt gjennomført build med høy kvalitet på alle deler og arbeid er det en meget god pris. Men er vel redd for at de fleste av de personene heller gjør det selv. Men som andre har sagt, skal du selge noe på finn må det "skinne led lys" lang vei og skrytes av at den kjører "alt" på full pupp. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Litt av problemet er vel også at du har betalt ekstra for utseende, og har valgt kvalitet over hele linja. Men faktum er at for folk som bare er opptatt av pris kan du faktisk bygge en maskin som yter tilsvarende for rundt 10/11 tusen ny. Bare for og sjekke denne påstanden satt jeg nettop opp en liste på komplett som endte på 11200 med samme skjerm, i5 3570k, geforce 670, samsung 120gb ssd, 2tb hdd osv... ( Gjorde det samme som deg hos komplett (samme deler som TS, bortsett fra en billigere 120gb ssd, ikke sleevede kabler og ikke mus), og jeg kom til 14.500. spennende hvordan du kan ha klart å få det 3-4.000 billigere enn det jeg klarte. Lenke til kommentar
bystØL Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 go DAG mann øskeskaft..... http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1179668&su=B0F2EAE7-5704-4A1E-BBD0-56DC5E0B3E2A kjempepris på kjemperig jo! skal prøve å lure lillebror til å kjøpe:p Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Grunnen til at det er vanskelig å selge den er vel kanskje at Jula nettop er over. Mange som har dårlig råd i januar /februar. Derfor butikkene pleier å ha Januar salg. Rett å slett fordi det er vanskelig å selge da. Synes ikke prisen din er ille. Lykke til. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Satan, skulle bodd i Stavanger. Men, en god regel til fremtiden. Ta alltid vare på pakning og alt som følger med frem til garantien er over når man bruker såpass med penger. Gjør alt lettere, både salg, reklamasjon og evt. feil Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Litt av problemet er vel også at du har betalt ekstra for utseende, og har valgt kvalitet over hele linja. Men faktum er at for folk som bare er opptatt av pris kan du faktisk bygge en maskin som yter tilsvarende for rundt 10/11 tusen ny. Bare for og sjekke denne påstanden satt jeg nettop opp en liste på komplett som endte på 11200 med samme skjerm, i5 3570k, geforce 670, samsung 120gb ssd, 2tb hdd osv... (sikkert enda billigere på f.eks dustinhome) For de som ser verdien i ett godt gjennomført build med høy kvalitet på alle deler og arbeid er det en meget god pris. Men er vel redd for at de fleste av de personene heller gjør det selv. Men som andre har sagt, skal du selge noe på finn må det "skinne led lys" lang vei og skrytes av at den kjører "alt" på full pupp. Lurer på hvordan du klarte dette, et greit Z77 HK, 3570, GTX670 4GB, 16Gb kit, AX850 og H100 er alene 10.500,- Enkelt og greit oppsettet til TS med de samme delene koster nytt 17.000,- fra komplett, du kan sikkert spare 400-500,- fra Dustin eller lignende men fortsatt under 10K for en pc som koster ny 17K er en god pris, det som hindrer deg og selge er nok primært timingen (jul..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå