wahi Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Vurderer å gå opp til privatisteksamen i breddeidrett. Noen som har noen erfaring med dette? Evt hvordan fordelingen mellom muntlig og praktisk foregår? Ettersom jeg var i utlandet på vg2 er jeg litt usikker på om jeg har de kunnskapene som trengs. Hvis noen har tidligere eksamensoppgaver jeg kunne tatt en titt på hadde det vært supert! Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 *Bump*. Jeg har samme problemstilling, noen som kan svare? Lenke til kommentar
Slatravi Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Tråden er fra i fjor? Vurderer å ta breddeidrett 2 som privatist... tror ikke jeg orker mer kjemi. Hvordan var eksamen og er det lett å stryke? jeg hadde breddeidrett 1 i fjor da, har stor interesse for trening og helse. Jeg kommer jo til å gå gjennom litt av pensumet i vanlig gym, og resten får jeg lese meg til. Men er det sånn at vist jeg stryker så får jeg ikke vitnemål siden dette vil være ett av 3 valgfag? 1 Lenke til kommentar
moby2412 Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) Tråden er fra i fjor? Vurderer å ta breddeidrett 2 som privatist... tror ikke jeg orker mer kjemi. Hvordan var eksamen og er det lett å stryke? jeg hadde breddeidrett 1 i fjor da, har stor interesse for trening og helse. Jeg kommer jo til å gå gjennom litt av pensumet i vanlig gym, og resten får jeg lese meg til. Men er det sånn at vist jeg stryker så får jeg ikke vitnemål siden dette vil være ett av 3 valgfag? Hei! Skal nå til vår 2018 opp i Breddeidrett 1 og lurer på hvordan eksamen var satt opp. Hva er det jeg bør øve meg opp til, og hvordan kommer eksamen til å se ut??? Lurte bare på siden du nevte at du allerede har tatt Breddeidrett 1 fra før av. Hadde satt pris på om du kunne svare tilbake kjapt før privatisteksamen i mai. Takk Endret 27. februar 2018 av moby2412 Lenke til kommentar
moby2412 Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Tråden er fra i fjor? Vurderer å ta breddeidrett 2 som privatist... tror ikke jeg orker mer kjemi. Hvordan var eksamen og er det lett å stryke? jeg hadde breddeidrett 1 i fjor da, har stor interesse for trening og helse. Jeg kommer jo til å gå gjennom litt av pensumet i vanlig gym, og resten får jeg lese meg til. Men er det sånn at vist jeg stryker så får jeg ikke vitnemål siden dette vil være ett av 3 valgfag? Hei! Skal nå til vår 2018 opp i Breddeidrett 1 og lurer på hvordan eksamen var satt opp. Hva er det jeg bør øve meg opp til, og hvordan kommer eksamen til å se ut??? Lurte bare på siden du nevte at du allerede har tatt Breddeidrett 1 fra før av. Hadde satt pris på om du kunne svare tilbake kjapt før privatisteksamen i mai. Takk Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Tråden er fra i fjor? Vurderer å ta breddeidrett 2 som privatist... tror ikke jeg orker mer kjemi. Hvordan var eksamen og er det lett å stryke? jeg hadde breddeidrett 1 i fjor da, har stor interesse for trening og helse. Jeg kommer jo til å gå gjennom litt av pensumet i vanlig gym, og resten får jeg lese meg til. Men er det sånn at vist jeg stryker så får jeg ikke vitnemål siden dette vil være ett av 3 valgfag? Hei! Skal nå til vår 2018 opp i Breddeidrett 1 og lurer på hvordan eksamen var satt opp. Hva er det jeg bør øve meg opp til, og hvordan kommer eksamen til å se ut??? Lurte bare på siden du nevte at du allerede har tatt Breddeidrett 1 fra før av. Hadde satt pris på om du kunne svare tilbake kjapt før privatisteksamen i mai. Takk Han svarte sist i 2014. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå