Siallabais Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hei Jeg skal kjøpe meg en ny bærbar gaming pc, som ligger mellom 5000/8000 kroner. Jeg spiller vanligvis skytespill, slik som Modern Warfare 2 og resten av Call Of Duty serien. Jeg trenger en pc som klarer og kjøre disse spillene, for min gamle pc streiker. Jeg har veldig liten erfaring når det kommer til pc, så håper noen av dere kan hjelpe meg. Jeg har vært å søkt litt å funnet ut av noen av disse pc'ene er gode, jeg har også hørt av de sier gode ting om dem http://www.multicom.no/Folder.aspx?q=fl%3A2628 , hva mener dere om disse? Jeg lurer defor på om det er noen som har noen forslag/erfaringer med pc'er i denne prisklassen som egner seg til gaming? Er åpen for alle forslag og muligheter Lenke til kommentar
Athey Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg ville valgt denne modellen av Xishan W350E. Husk å kjøpe med operativsystem(Windows 7/8) i tillegg Lenke til kommentar
Siallabais Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg ville valgt denne modellen av Xishan W350E. Husk å kjøpe med operativsystem(Windows 7/8) i tillegg Jeg såg på denne, så tror kansje det blir den til slutt Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Xishan modellene med GTX660M grafikk er det kraftigste du får i denne prisklassen, vil du ha kraftigere må du opp i 11000++ for modellene med HD7970M eller GTX680M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå