haakkern Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Hei har sett på denne fantastiske AC "aquastream XT", 12V, Ultra pumpa. da denne ikke kan senkes ned i noen vanntank! (vil fungere dårlig) så lurer jeg litt på er det noen som har en slik her? og hvilken vanntank brukte dere ? Ps: har et Obsidan 800 D så har greit med plass. kanskje en slik en ? http://shop.aquacomputer.de/product_info.php?products_id=2947 Mvh håkkern! Endret 7. januar 2013 av haakkern Lenke til kommentar
X672 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Er ein fin tank det der men Aquastream XT har ikkje nokon inngang for å måle level i tanken da må du ha ein AquaComputer styringssentral i tilleg. Sjølv bruker eg ein EK-BAY SPIN tank til min Aquastream XT men du kan bruke kva som helst utenom dei som er laga for at pumpa sitter i tanken så det er berre til å velge det du synest ser best ut 1 Lenke til kommentar
haakkern Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Er ein fin tank det der men Aquastream XT har ikkje nokon inngang for å måle level i tanken da må du ha ein AquaComputer styringssentral i tilleg. Sjølv bruker eg ein EK-BAY SPIN tank til min Aquastream XT men du kan bruke kva som helst utenom dei som er laga for at pumpa sitter i tanken så det er berre til å velge det du synest ser best ut genialt takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå