lilleru Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Prisen deles vel ut for kalenderåret 2012? Ganske unaturlig tidspunkt å dele ut prisen på hvis ikke. Uansett så er diskusjonen om hvorvidt en ligatittel er nødvendig for å fortjene prisen hodeløs. Dette er en individuell pris og ikke en lagpris. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Rart at av topp 10 der så er det 6 stk. som er med på årets lag. Whatsup fifa? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Det ville vært useriøst å stille med 6 spisser på samme lag. Drogba, RvP og Ibra er ikke det samme som Messi, Ronaldo og Falcao. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Hvorfor er det rart? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Det ville vært useriøst å stille med 6 spisser på samme lag. Drogba, RvP og Ibra er ikke det samme som Messi, Ronaldo og Falcao. Veldig sant. Dårlig observert av meg. Dog mener jeg at Pirlo er selvskreven på årets lag. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg er enig i det. Pirlo fortjener plass. Jeg er en av de som menter Kompany også fortjener plass på årets lag. Vært en bauta for City og skal ha stor æren for suksessen de hadde i Mai. At Marcelo får plass er en vits. Synes det laget beviser egentlig hvor Spania fiksert FIFA er. Når man ser igjennom hva trenere, kapteiner har stemt så er ikke engang de så Spania fiksert. Jeg oppsummerer årets lag som: skandale. Og avslutter med å konkludere at FIFA er korrupt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Hvorfor er Marcelo på Team of the Year? Har jo vært skadet i en evighet Selvfølgelig helt sykt å ha Marcelo når Philipp Lahm pisser på han hver eneste dag i uken. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Cristiano Ronaldo supporters were left unimpressed by the Ballon d'Or acceptance speech of Barcelona star Lionel Messi. Punto Pelota says football identities were unhappy with Messi overlooking his Real Madrid rival in his speech, virtually thanking "everyone in the football world except the Portuguese". Observers say the tension between the pair was far greater than last year's ceremony, "you could sense it when they were forced to deal with eachother" in the rehearsals. Several of the media were also unimpressed by Messi's behaviour in the pre-gala media conference. Ronaldo was open and honest in his answers, while it is claimed Messi was disinterested and spent much of the time staring at his mobile phone. Ronaldo er så jævlig arrogant. Messi er verdens mest sympatiske. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Poenget er? Generelt er Messi en mer sympatisk fyr enn Ronaldo. At han er arrogant når det kommer til duellen mellom de forventer vel alle? Ronaldo er vel ikke så mye bedre når han sier han er verdens beste og dermed ville stemt å seg selv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Generelt er Messi en mer sympatisk fyr enn Ronaldo. Og dette sier du på grunnlag av hva? 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Si hva man vil om messi, men klesstilen hans er upåklagelig: Eh ånei... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Fetere enn smult. Han fortjener å vinne til neste år utelukkende pga de klærne. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=iphu65q3NrI Pep viser klasse ja. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) EDIT: Var litt usaklig der, så fjerner posten. Ja, jeg forstår poenget med at Messi noe ufortjent har et "perfekt" rykte, og at det faktum at han hadde passet rett inn i en spillefilm om Tornerose og de syv dvergene kan være til hans fordel, men er dette virkelig relevant? Endret 9. januar 2013 av Bob Sacamano Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Det er vel dette Zlatan snakker om i boken sin. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 EDIT: Var litt usaklig der, så fjerner posten. Ja, jeg forstår poenget med at Messi noe ufortjent har et "perfekt" rykte, og at det faktum at han hadde passet rett inn i en spillefilm om Tornerose og de syv dvergene kan være til hans fordel, men er dette virkelig relevant? Selvfølgelig er det relevant. Det er kapteinene, trenerne og media som avgjør hvem som vinner gullballen. Når det er så jevnt mellom Ronaldo og Messi spillermessig som det var i fjor, så skal det ikke mer enn det medieskapte ryktet til før det hele blir avgjort favør Messi. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg har kun sett United og Real Madrid-fans som har vært butthurt over Ronaldos andreplass. Er det noen mer nøytrale som faktisk mener han var/er verdens beste spiller? 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) http://www.vg.no/spo...?artid=10072367 Mulig det var godt tenkt, men det synes eg var ett skikkelig douchebag move. Og ja eg er Utd supporter Hansern, men det er ikke bare å skylde på at alle Utd supportere hater Messi fordi det er Ronaldo som er rival nr 1 osv osv. Endret 9. januar 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Haha, douchebag move? Du kan jo ikke være seriøs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå