Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

FIFA Ballon d'Or 2012

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er enig i det. Pirlo fortjener plass. Jeg er en av de som menter Kompany også fortjener plass på årets lag. Vært en bauta for City og skal ha stor æren for suksessen de hadde i Mai. At Marcelo får plass er en vits. Synes det laget beviser egentlig hvor Spania fiksert FIFA er. Når man ser igjennom hva trenere, kapteiner har stemt så er ikke engang de så Spania fiksert.

Jeg oppsummerer årets lag som: skandale. Og avslutter med å konkludere at FIFA er korrupt.

Lenke til kommentar
Cristiano Ronaldo supporters were left unimpressed by the Ballon d'Or acceptance speech of Barcelona star Lionel Messi.

Punto Pelota says football identities were unhappy with Messi overlooking his Real Madrid rival in his speech, virtually thanking "everyone in the football world except the Portuguese".

Observers say the tension between the pair was far greater than last year's ceremony, "you could sense it when they were forced to deal with eachother" in the rehearsals.

Several of the media were also unimpressed by Messi's behaviour in the pre-gala media conference. Ronaldo was open and honest in his answers, while it is claimed Messi was disinterested and spent much of the time staring at his mobile phone.

Ronaldo er så jævlig arrogant. Messi er verdens mest sympatiske.

• Liker 2
Lenke til kommentar

EDIT: Var litt usaklig der, så fjerner posten.

Ja, jeg forstår poenget med at Messi noe ufortjent har et "perfekt" rykte, og at det faktum at han hadde passet rett inn i en spillefilm om Tornerose og de syv dvergene kan være til hans fordel, men er dette virkelig relevant?

Endret av Bob Sacamano
Lenke til kommentar

EDIT: Var litt usaklig der, så fjerner posten.

Ja, jeg forstår poenget med at Messi noe ufortjent har et "perfekt" rykte, og at det faktum at han hadde passet rett inn i en spillefilm om Tornerose og de syv dvergene kan være til hans fordel, men er dette virkelig relevant?

Selvfølgelig er det relevant. Det er kapteinene, trenerne og media som avgjør hvem som vinner gullballen. Når det er så jevnt mellom Ronaldo og Messi spillermessig som det var i fjor, så skal det ikke mer enn det medieskapte ryktet til før det hele blir avgjort favør Messi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...