Krbe14 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hva kan jeg prøve når jeg får denne feilen? bildr.no/view/1362522 Lenge siden jeg bygde sist og vil ikke tukle for mye nå før jeg vet hva jeg bør gjøre. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Ganske nøyaktig det som står på feilmeldingen. - Koble fra USB minnepenn(er) og/eller eksterne harddisk(er) og start PC på nytt. - Har du nylig bygget eller installert komponenter? Kontroller da at alt er koblet skikkelig. - Kontroller harddisk for feil http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
Krbe14 Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Takk. Fikk installert nå og det fungerte fint mens jeg lastet ned drivere og programmer. Etter en restart får jeg bare "Hdmi no signal" på skjermen. Søkte på "670 hdmi no signal" i google og fant ut at det er flere som har vært borti det samme. Noen av dere som kunne assistert meg? Akkurat bygd meg ny PC med Asus sabertooth z77 , i5 3750k, asus gfx 670, corsaid ax 860i, corsair vengance 8gb. Ikke prøvd med annet enn HDMI enda, men kan prøve etter jobb. Noe annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå