BrehT1 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 MÅ ha et par av disse buksene, og finner de kun på denne siden; http://www.chinavalueproducts.com/season-ralph-lauren-denim-supply-mens-casual-cargo-pants-p-2214.html Blir ekstremt skeptisk når jeg ser at de ikke har mulighet for å velge størrelse på buksen. Først når jeg er ferdig med checkout'en, er det et lite "comment" felt. Her ber de meg fortelle om jeg ønsker en spesiell størrelse eller farge osv. Virker utrolig stuslig, og jeg er svært skeptisk til å bestille derfra. Noen som har erfaringer? Evt. noen som kunne hjulpet meg å finne disse buksene et annet sted? Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Stiller meg også skeptisk til den nettsiden du linket til over. Er ganske sikker på at jeg har sett de buksene på nettsiden til Ralph Lauren tidligere. Dog finner jeg de ikke nå, så jeg vil tro at de har sluttet å selge disse. Det finnes sikkert andre nettsider som har det inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå