Mgut Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Nå er det på tide å kjøpe seg ny psu pga. den er 3 år gammel. Oppsett det jeg har er Gtx 580 zotac reference card Amd phenom II x6 1075t 4 harddisker 2 stikk ddr3 minne(oppgraderes snart til 4 stikk) 7 vifte m/led en pumpe som er er på 8w maks 2 lys katoder nettverks kort(trådløs) og lydkort Vet ikke hvilken jeg skal velge, har sittet og tenkt over dette en stund nå. så vær så snill og hjelp lille meg med dette valget Edit: den jeg har bråker noe fælt Blir også kanskje å klokke litt, men det er ikke mye Endret 7. januar 2013 av Mgut Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 En ganske fersk tråd om det samme: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1478811 Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 jojo, men han har andre specs enn det jeg har igjen, men gjør det noe om jeg låner hans tråd? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hvilke specs tenker du på? Den listen din har ingen betydning, eneste som trekker effekt av betydning er CPU og grafikk kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå