MisterSanskrit Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Heisann alle reiseglade! Vi er en guttegjeng på 8-9 stykker som planlegger å jobbe gjennom sommeren og dra på ferietur til høsten. Vi er alle 18 - noe som i og for seg er en fordel. Vi er ennå litt usikre på destinasjon, men Palma de Mallorca eller Alicante stikker seg ut, og Spania blir det uansett. I og med at vi er 8-9 stykker lurer jeg på om det er lurt å leie hus? Har sjekket opp noen plasser der folk under 21 må betale grisedyre depositum for leie av hus. Selv om vi er rolige ungdommer kan man vel regne med at disse gryna ikke vender tilbake? Planen er å ha en uke på tur, med avslapping og litt festing. Takker for alle tips og innspill på forhånd. Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg var med en gjeng som prøvde og leie villa i fjor, uten særlig hell. De fleste rister på hodet og sier nei når de får høre at dere er en gjeng ungdommer. Om du mot formodning får leid et hus så vil jeg tro at utleier krever et høyere depositum og en høyere lånesum. Jeg ville gått for hotell som de fleste andre ungdommer på tur. Du bruker svært lite tid ved "basen" uansett når du er på ferie og jeg tror dere vil få en fin ferie uansett. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 På reisesiden min har jeg skrevet en side om rundtur i Iberia som går påd et du spør om. Les ellers sidene mine og Spania og Portugal for mer informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå