tepe2 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Hva er forskjellen på Win 8 64bit og Win 8 Pro 64bit? Er det noen fornuftig grunn til å velge Pro-utgaven? Endret 7. januar 2013 av tepe2 Lenke til kommentar
nilsch Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) http://en.wikipedia....dows_8_editions Windows domener er vel det som gjør at bedrifter bruker Pro utgaven. Ikke det at jeg tror noen bedrifter vil bruke Winodws 8... Endret 7. januar 2013 av nilsch Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Skal du ha Windows Media Center må du ha Pro-utgaven. WMC kan du laste ned gratis ut januar. Lenke til kommentar
nilsch Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Ja, det overså jeg. Men nå finnes det vel så mange gode alternativer etterhvert at noen spesielt god grunn for å kjøpe Pro utgaven for det alene er det neppe for de aller fleste. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Ikke det at jeg tror noen bedrifter vil bruke Winodws 8... Department of Defence i USA skal ta i bruk Windows 8 Lenke til kommentar
nilsch Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Department of Defence i USA skal ta i bruk Windows 8 Det må da være resepsjonisten deres det da. Neida, Windows 8 er sikkert bra og blir enda bedre etterhvert. Bedre sikkerhet er vel en god nok grunn for noen, men tror fremdeles at det blir med den som med Windows Vista. For de aller fleste bedrifter er det en stor jobb å endre til et nytt operativsystem. Få vil se nytten av å endre fra Windows 7 til 8. Svært mange bedriftsbrukere sitter med XP fremdeles. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Ville vel tro at med Windows 8 så burde de fleste velge Pro versjonen. Ser ingen grunn til å bruke "core" versjonen når du får Pro versjonen til 249 kroner, i alle fall ut januar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå