toazty Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) kjøpte en trådløs router til modern , og koblet denne opp for henne i går. men jeg får ikke nettet stabilt, det er kontakt med router, men nettet faller ut. Nettleverandør er Get, og routeren er en netgear N150 , billig en men godt nok for henne som bare skal bruke spotify, og wordfeud. prøvde meg litt på forskjellige kanaler, den stod på automatisk, da var den håpløs. prøvde meg litt rundt, og lasta ned en programvare for å sjekke hvilke kanaler som var mest opptatt. ca 50 nettverk i boligområdet hennes, så kan jo tenkes at en 2,4Ghz ikke er greit med så mange rundt henne? eller bør det fungere? uten å måtte restarte router hvert 5.min. ? hun har pc, ipad, mobil som skal kobles opp til dette netverket, det er nettet som faller ut, er ikke "kun nettverkskort i pc" eller noe som er galt. Endret 7. januar 2013 av toazty Lenke til kommentar
alfal Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Oppdater firmware til router........................................ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå