pepitita Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hvor kommer det fra? Dette gråværet inni meg, denne hodepinen som dekker meg som grå tåke, som visker bort og dunker. Motviljen mot dagens liv. Hvordan skal man være lykkelig plassert ut på en flåte i en elv overfylt av flåter En hodepine dundrer bølger ruller stille under meg. Jeg ser ikke lenger det er mørketid. Bokstaver dukker opp på skjermen mens jeg ser Biler kjører forbi mens jeg ser Det flimrer overalt og jeg ser men ser ingenting det er mørketid Jeg er sint, sint SINT og jeg er så lei meg så lei meg Jeg vil le igjen slippe løs bobler i latteren Jeg vil kjenne aftensol på morgenen Jeg vil se blå himmel men jeg flyter nedover elven Jeg ser på små solstråler som løper ved siden av elva. Solstråler som enda ikke kjenner tåken. Jeg skimter sola av og til, men bølgene dytter tankene bort og tåken kommer tilbake. Jeg ser min lille solstråle som løper ved elva lekende ved siden av min flåte Å hør hvor jeg lengter mens jeg kler på meg tåke i mørket 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå