Mannen med ljåen Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Oppdatering med bedre ytelse og nye funksjoner skal være like om hjørnet. Jelly Bean til Samsung Galaxy S II Dette hjørnet må være ganske stort. Begynner å bli utålmodig. Min er kjøpt hos NetCom, men uten operatørlås. Noen av dere som har fått denne oppdateringen? Endret 16. januar 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
JohannaS Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hei, du finner menyvalget under "innstillinger - utvikleralternativer - USB Feilsøking". Krysser du av dette alternativet før du kobler mobilen til Kies så er det mulig det hjelper. Ender opp med å gjøre dette selv hver gang jeg installerer Kies på en ny PC og hittil ser det ut til å hjelpe Takk igjen! Jeg fant det etter hvert, men hva jeg enn gjorde fikk jeg det ikke til. Jeg kontaktet Samsung support via chattefunksjonen de har på sidene sine, og hadde to personer på saken uten at det ble noe bedre. Sukk. Men en av karene på support sa at oppdateringen skulle komme OTA også, så da håper jeg inderlig det stemmer. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 http://www.itavisen.no/910210/naa-faar-den-endelig-android-4-1-2 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Noen som har fått oppdateringen ennå? Min er på verksted. Plutselig blinket batteriindikatoren konstant, og den tok ikke til seg lading. Kryssbyttet batteri med en kollega, uten at det hjalp. Jeg lurer på hvilken Android-versjon telefonen kjører når den kommer tilbake fra verkstedet..? Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Da var oppdateringen til 4.1.2 endelig kommet for min del Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg må venter på tur, står det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg