gol Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Jeg får ein feilmelding når jeg er i explorer: Feil Det har oppstått en kjørefasefeil Vil du feilsøke? Linje:6 Feil: top Frames.5 er null eller ikke et objekt Så er det valg om jeg vil feilsøke, dersom jeg trykker nei, så forsvinner vinduet, trykker jeg ja kommer det fram et debugging vindu. For noen dager siden kom det fra sjelden, men nå kommer det frem flere ganger i minuttet! Er dette et virus? Jeg bruker F-secure. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Nei, det er ikke virus. http://www.windows.no/t_scriptdebug.php Kunne du virkelig ikke finne noe bedre å skrive i emnefeltet? Lenke til kommentar
gol Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Takk for hjelpen! Var kanskje litt dumt emnevalg det ja... Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Mener du Iexplore? Lenke til kommentar
gol Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Internet Explorer mener jeg Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 "turn off debugging in Internet explorer" hadde vært et bra søkeord på google.com ? Explorer og Iexplore er to forskjellige ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå