Guybrush Threepwood Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Bruker en en Iphone 3G nå. Det skal visst være svært vanskelig å få til en enkel sak som å ta opp samtalen. Et google søk gir dårlige resultater, kun Iphone-app'er som ikke eksisterer lengre pga de er blitt utestengt fra Appstore, noen android apper som visstnok skal klare dette på android telefoner, og amerikanske betalingstjenester som kan ta opp samtalene. Hvordan kan jeg ta opp lyd fra Iphone 3g'en min? Finnes det om ikke noen apper - ihvertfall muligheter for å koble en opptaksenhet til handsfree'en på telefonen. Dette er funksjonalitet jeg også kunne tenkt meg å ha når jeg skal kjøpe ny mobil snart. Kan noen bekrefte at android app løsningene fungerer, evt om det finnes noen iphone 5 løsninger som fungerer? Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Er vel strengt tatt ikke lov å ta opp samtaler med mindre den andre parten har godkjent det? Om det stemmer så er vel det grunnen til at det ikke finnes så mange sånne apps. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) TotalRecord virker på Android. (men må roote for å få til å ta opp begge i samtalen sist jeg prøvde - vet ikke om siste Android versjon er endret på dette) Edit: Det er lov å ta opp samtaler ja Endret 7. januar 2013 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå