mathildemarques Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Heii Vi er to jenter på 16 år som har lyst på sommerjobb i sommeren 2013. Vi vet ikke helt hva vi skal søke eller hvem vi skal hørre med så lurte på om noen kunne gi oss noen råd. Vi bor i stavanger og i sommer er jeg 17 mens venninnen min er enda 16. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 En av de største byene i Norge? Valgene er uendelige. Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Søk spesielt på småbutikker som holder til i områder med mye turisme og mange besøkende. Der er det alltid behov for ekstra arbeidskraft i sommersesongen. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg fyllte hyller, vogner og ryddet på matbutikken fra jeg var 15. Skriv en fin søknad og gå en runde til butikker og hør med dem. Når det er sagt så vil jeg som tidligere butikksjef gi et par hint til dere: 1. Skriv hver deres søknad. "Hei, Vi er 2 jenter som......" funker ufattelig dårlig. 2. Skriv på PC 3. Få hjelp av en voksen. Feil og rot i en søknad senker sjangsene dere mer enn dere skulle tro. 4. Vær tidlig ute. Spør allerede nå om det kanskje går ann å jobbe litt i vinter/påskeferier, en helg iblant. Vips så jobber dere som ekstrahjelper på fast basis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå