Performance27 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hei, jeg leier en leilighet over et verksted, de hadde innbrudd nylig nede hos seg, men tyvene har også kommet opp til meg aløp av natten og tatt diverse for noen tusen kr. Hvem har skyld i dette og hvem skal ta på seg egenandelen, meg eller verkstedet? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Om verkstedet ikke hadde hatt innbrudd, hvem skulle da ha tatt på seg egenandelen? Skylden får du legge på de som gjorde innbruddet 3 Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Dere må betale egenadel på hver deres forsikring hvis dere velger å benytte dem... Eier på sin husforsikring for evt. skader på leiligheten, og du på din innboforsikring om du bruker den til tap av dine eiendeler. 1 Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hvem har skyld i dette og hvem skal ta på seg egenandelen, meg eller verkstedet? Begg må betale sin egenandel til forsikringen, det sier seg vel selv. Det er trist for deg hvis di ikke hadde noen forsikring, da har du heller ikke krav på noen erstatning. 1 Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Hvem har skyld i dette og hvem skal ta på seg egenandelen, meg eller verkstedet? ------------ Tyvene har skylden,og egenandelen betaler du. Merkelig spørsmål......... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå